Saznajte kako razviti harizmatični brend 24. februara

Izvor: ITdogadjaji.com, 22.Feb.2016, 15:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Saznajte kako razviti harizmatični brend 24. februara

Nikolaos Dimitriadis, trener za velike korporativne klijente poput Ikee, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Coca Cola Hellenic biće gost 16. ICT Hub meetupa.

Dr Nikolaos Dimitriadis se bavi primenom neuronauke i nauke o ponašanju u marketingu, liderstvu i komunikaciji vše od deset godina, a pionir je neuromarketinga na našim prostorima.

Koautor je knjige “Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach” i govornik na TEDx University of Strathclyde >> Pročitaj celu vest na sajtu ITdogadjaji.com << na temu hitne potrebe za Brain-Based Communications.

Njegovo predavanje će pokriti:

Na meetupu će govoriti i Džilian Nej iz Velike Britanije, ekspert na temu analitike na društvenim mrežama.

Džilian je prva doktorka nauka na temu društvenih medija u UK, a proglašena je za jednu od 10 najuticajnijih žena u sferi digitalnog marketinga ispod 30 godina.

Predavanje će biti održano na engleskom jeziku, a u naredne dve nedelje snimak će biti i na zvaničnom YouTube kanalu ICT Hub-a.

Događaj je zakazan za sredu 24. februar u 18.30, prijavite se ovde.

Autor: ITD Ekipa
Pogledaj vesti o: Banca Intesa

Nastavak na ITdogadjaji.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITdogadjaji.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITdogadjaji.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.