Izvor: ITdogadjaji.com, 22.Feb.2016, 15:34 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Saznajte kako razviti harizmatični brend 24. februara
Nikolaos Dimitriadis, trener za velike korporativne klijente poput Ikee, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Coca Cola Hellenic biće gost 16. ICT Hub meetupa.
Dr Nikolaos Dimitriadis se bavi primenom neuronauke i nauke o ponašanju u marketingu, liderstvu i komunikaciji vše od deset godina, a pionir je neuromarketinga na našim prostorima.
Koautor je knjige “Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach” i govornik na TEDx University of Strathclyde >> Pročitaj celu vest na sajtu ITdogadjaji.com << na temu hitne potrebe za Brain-Based Communications.
Njegovo predavanje će pokriti:
Na meetupu će govoriti i Džilian Nej iz Velike Britanije, ekspert na temu analitike na društvenim mrežama.
Džilian je prva doktorka nauka na temu društvenih medija u UK, a proglašena je za jednu od 10 najuticajnijih žena u sferi digitalnog marketinga ispod 30 godina.
Predavanje će biti održano na engleskom jeziku, a u naredne dve nedelje snimak će biti i na zvaničnom YouTube kanalu ICT Hub-a.
Događaj je zakazan za sredu 24. februar u 18.30, prijavite se ovde.
Autor: ITD Ekipa
Pogledaj vesti o: Banca Intesa
Nastavak na ITdogadjaji.com...