Izvor: B92, 23.Sep.2020, 18:18
Zakerberg ima plan da potuče Apple: Da li će mu uspeti?
U jednom nedavnom intervjuu, Mark Zakerberg je govorio o budućnosti virtuelne i proširene stvarnosti. On je otkrio dve svoje vizije, odnosno dva projekta na kojima Facebook trenutno radi i u koje ulaže, razvijajući Oculus.
Iz njegovog intervjua jasno je, mada nije eksplicitno spomenuto, da Apple smatra glavnim rivalom u trci na ovom još uvek ne potpuno istraženom polju tehnologije. Razlog za to je prost - Apple takođe radi na svojoj verziji naočara sa >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << proširenom stvarnošću, koje bi se bežično povezivale sa iPhone uređajem.
Zakerberg kaže da su pametni telefoni neverovatni, ali da odvlače korisnike od sveta oko njih.
"Imate taj neverovatni mali računar u svom džepu, ali to nije sve. Moblni telefon vas odvlači od sveta oko vas, odvlači vam pažnju i sve to postiže sa relativno malim ekranom", kaže Zakerberg.
Govoreći o platformama sledeće generacije, Zakerberg smatra da one moraju da ponude osećaj da korisnik nije odvojen od sveta oko sebe, prenosi BGR.
"Osnova virtuelne i proširene stvarnosti jeste to da vam je potrebna tehnologija koja pruža osećaj prisutnosti, osećaj da ste zapravo tamo sa drugom osobom, uključujući i sva čula koja normalno dolaze s tim", pojasnio je.
Kad razmišlja o naočarima koje projektuju proširenu stvarnost, Zakerberg vidi "lepe naočaee normalnog oblika, ništa previše debelo". Kaže da bi baterija na tim uređajima trajala čitav dan, kao i da bi mogli da projektuju holograme.
"Jednom kad budemo imali naočare sa proširenom stvarnošću, više nam neće biti potrebni drugi ekrani. Stvari poput TV-a i tableta mogu biti digitalni hologrami", pojasnio je Zakerberg, pazeći da ne spomene direktno pametne telefone.
Vrlo je jasno istakao i da već godinama preferira Samsungove uređaje, kao i to je da savetovao menadžerima u kompaniji Facebook da koriste Androide, a ne iPhone.
Pohvalio je i Spotify, koji već godinama kritikuje Apple, a nedavno je to ponovo učinio.
Pogledaj vesti o: Apple