Izvor: Danas, 04.Sep.2023, 21:05

Marketing: Barbi, Epl, Harli Dejvidson ili šta dovodi brend do kultnog statusa u svetu

Reuters Barbi film rediteljke Grete Gervig premašio je granicu od skoro milijardu evra na svetskim blagajnama. Ipak, fanovi ne stoje samo u redu za karte, oni su takođe zainteresovani za „Barbiecore“ modu – putovanja avionom na kojem je Barbi logo, pa čak i za kovčege sa Barbi tematikom. To je samo delić potrošnje ružičaste boje […]
Pogledaj vesti o: Apple,   Harley Davidson

Nastavak na Danas...






Povezane vesti

Marketing: Barbi, Epl, Harli Dejvidson ili šta dovodi brend do kultnog statusa u svetu

Izvor: Radio 021, 04.Sep.2023

To nije proizvod - to je stil života. Neki brendovi, proizvodi i ljudi dostižu broj ljubitelja o kojem drugi mogu samo da sanjaju.. Recept je pametan marketing i malo slučajnosti.

Nastavak na Radio 021...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.