Interbrand: Najvredniji globalni brendovi 2015

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Okt.2015, 09:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Interbrand: Najvredniji globalni brendovi 2015

Apple i Google nalaze se na vrhu godišnjeg Interbrand Best Global Brand izveštaja, treću godinu zaredom

U tehnološko-orijentisanih Top 10, Apple je rangiran na prvom mestu kao najvredniji svetski brend, dok se Google nalazi na drugom mestu. Ostale tehnološke kompanije, koje su našle svoje mesto među Top 10, uključuju Microsoft na četvrtom mestu, IBM na petom, Samsung na sedmom i Amazon na desetom mestu.

Interbrend, konsultantska firma za brendove, valuaciju >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << vrednosti kompanija određuje na osnovu finansijskih izveštaja, uticaja brenda na odluke o kupovini, lojalnosti korisnika i sposobnosti da kompanija podrži premijum cenu za svoje proizvode i usluge. Ovogodišnja lista procenjuje Apple na 170,3 milijarde dolara (porast od 43 odsto u odnosu na prošlu godinu), dok je Google valuacija procenjena na 120,3 milijarde dolara (porast od 12 odsto).

Zanimljivo je da je Facebook kompanija sa najvećim porastom valuacije na ovogodišnjoj listi, sa 22 milijarde dolara (rast od 54 odsto). Iako se sa ovom procenom vrednosti brenda Facebook nalazi tek na 23. mestu, ovo je jedina društvena mreža koja se našla u ovom izveštaju.

Izvor: www.benchmark.rs
Pogledaj vesti o: Apple

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.