Izvor: Radio Dunav, 23.Dec.2015, 13:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

ODRŽANA 10 VANREDNA SEDNICA OPŠTINE APATIN

Opštinsko veće je na današnjoj vanrednoj sednici utvrdilo predlog Odluke o maksimalnom broju zaposlenih na neodređeno vreme za svaki organizacioni blok u opštini Apatin za 2015 godinu.
Članovi veća su usvojili odluku prema kojoj će maksimalan broj zaposlenih u apatinskoj Lokalnoj samoupravi  na neodređeno vreme biti 298, i tom odlukom je predviđeno da u Opštinskoj upravi ubuduće bude 89 stalno zaposlenih, Mesnoj zajednici Apatin 4, MZ Prigrevica 10, MZ Sonta 13, MZ >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Dunav << Kupusina 6, MZ Svilojevo 2, apatinskom Centru za socijalni rad 5 osoba, JP Direkcija za izgradnju 16, predškolskoj ustanovi Pčelica  58 , Opštinskom kulturnom centru i narodnoj biblioteci 20, dok će JKP Naš dom ovom odlukom moći imati 60 stalno zaposlenih na neodređeno vreme.Odlukom je predviđeno da JP za upravljanje pristaništem i marinom “Apatin”  ima ubuduće 5 stalno zaposlenih, Ustanova za stručno osposobljavanje odraslih 2, Turistička organizacija Apatin 3, Apatinski tržni centar 3 i Pravobranilištvo opštine Apatin 2 zaposlena na neodređeno vreme.
Odluka o maksimalnom broju zaposlenih na neodređeno vreme je usklađivanje sa onom Vlade Republike Srbije koja je predvidela koliko će tačno ljudi moći da bude zaposleno u ministarstvima, direkcijama, zavodima, sudovima, školama, fakultetima, domovima zdravlja, bolnicama, itd, a  usklađivanje broja zaposlenih ovom odlukom moraće da bude sprovedeno do početka februara 2016. godine.
 
Pogledaj vesti o: Apatin

Nastavak na Radio Dunav...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Dunav. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Dunav. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.