Proslava uz Frajle i Džeja: Ninamedia – od ideje do medijskog centra

Izvor: Scandal.rs, 28.Nov.2014, 17:31   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Proslava uz Frajle i Džeja: Ninamedia – od ideje do medijskog centra

Ninamedia, naša najveća agencija za praćenje i analizu medijskih sadržaja, proslavila je sinoć 12 godina uspešnog poslovanja u urbanom beogradskom klubu Beton Hall.

Zahvaljujući već poznatom, srdačnom gostoprimstvu domaćina, u razigranoj atmosferi ovog novootvorenog lokala provodili su se brojni saradnici kompanije, ugledni političari i državni funkcioneri, neki od najuspešnijih biznismena u Srbiji, poznate ličnosti, kao i mnogi uticajni predstavnici sedme sile. >> Pročitaj celu vest na sajtu Scandal.rs <<

Osnivač Ninamedije Dragan Radić pozdravio je mnogobrojne goste i obećao da će poslovanje ove rastuće agencije u budućnosti biti bolje nego ikada.

„Plavi krug koji je zaštitni znak Ninamedije nije slučajno odabran. On me po obliku podseća na loptu koja je simbol razigranosti, a razigranost je ono što ćemo u budućnosti sve više unositi u svoje poslovanje. Pritom ćemo sve vreme ići u pravcu da i mi mali dvanaestgodišnjaci učimo od vas velikih i uozbiljimo se u određenim segmentima“ , rekao je prvi čovek slavljeničke kompanije.

Muzički program i ove godine se pokazao kao pun pogodak. Goste su u prvom delu večeri na noge podigle The Frajle, a zatim je Džej atmosferu doveo do usijanja koje je trajalo do sitnih jutarnjih sati.

Ninamedia svoju dvanaestu poslovnu godinu zaokružuje kao apsolutni lider u domenu pres klipinga sa 70% tržišnog učešća u ovoj oblasti. Ovaj uspeh posledica je zajedničkog zalaganja čitavog tima koji 24 sata dnevno prati i obrađuje sadržaje iz nekoliko hilljada štampanih, elektronskih i veb medija. Proizvod ovog zalaganja je impozantna cifra od oko u proseku 20.000 dnevno obrađenih priloga koji svako jutro čekaju preko 400 korisnika servisa pre nego što kroče u kancelarije.

Oni koji su jednom iskusili dobrobite ovih usluga za svoje poslovanje teško bi se odlučili da nastave bez njih.

Vizija Ninamedie koja iz godine u godinu poprima svoj oblik i u realnosti nije se zaustavila na pres klipingu. Kao logična dopuna ovim uslugama, razvili su se prevodilački sektor koji svoje usluge nudi i van osnovne delatnosti, sektor za Analizu medijskih sadržaja i Buzz monitoring koji pruža modne alate za PR i praćenje društvenih mreža, Ninamedia Research sa najsavremenijim studijima za fokus grupe i tehnikama za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnjenja, a u poslednje vreme veliku ekspanziju doživljava i Produkcija koja svojim dopisništvima u Novom Sadu, Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Prištini pokriva skoro čitavu Srbiju.

Za narednu poslovnu godinu, Ninamedia najavljuje i nove, ambiciozne projekte. Uslove za ove poduhvate poboljšaće i preseljenjem u novu poslovnu zgradu koje se gradi po najsavremenijim standardima tako da može da podrži poslovanje jednog ozbiljnog, sveobuhvatnog medijskog centra u kakav je ideja o Ninamediji posle 12 godina izrasla.

Autor: Life Content
Pogledaj vesti o: Dzej

Nastavak na Scandal.rs...






Povezane vesti

Ninamedia - od ideje do medijskog centra

Izvor: Vesti-online.com, 28.Nov.2014

Ninamedia, naša najveća agencija za praćenje i analizu medijskih sadržaja, proslavila je 12 godina uspešnog poslovanja u urbanom beogradskom klubu Beton Hall. Zahvaljujući već poznatom, srdačnom gostoprimstvu domaćina, u razigranoj atmosferi ovog novootvorenog lokala provodili su se brojni saradnici...

Nastavak na Vesti-online.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Scandal.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Scandal.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.