Izvor: B92, 19.Dec.2011, 17:25 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Šta smo najviše gledali u 2011.
Pogledajte video snimke koji su najviše privlačili pažnju tokom protekle godine.
1. Kako da se pojavite na ekranu na Tajm Skveru
3 miliona gledanja
Sjajna šala koja demonstrira kako da uz pomoć iPhone 4 „uletite" na video ekrane na njujorškom Tajm Skveru.
2. Dan od stakla
11,7 miliona gledanja
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << />
Corning Glass predstavlja budućnost u kojoj će svaka površina moći da bude digitalni ekran.
3. Dom - Edvard Šarp i The Magnetic Zeros Acoustic Cover
9,6 miliona gledanja
Otac i ćerka izvode akustičnu verziju pesme "Dom” (Home).
4. Volkswagen sila
40 miliona gledanja
Reklama u kojoj dečak obučen u Darka Vejdera pokušava da kosristi "silu”.
5. Deni Mekaskil - "Way Back Home”
8,7 miliona gledanja
Sjajni snimci urbano-planinskog biciklizma profesionalnog bicikliste Denija Mekaskila.
6. Džoš Groban peva Kanye West Tweets
2,7 miliona glednja
Ovaj šaljivi momak pojavio se u jednoj popularnoj američkoj emisiji gde je zabavio publiku svojim pesmama neobičnog teskta.
7. Bebe na rolerima
38 miliona gledanja
Bebe na rolerima piju skupocenu Evian vodu - sjajna reklama.
8. Kradljivac Lego kocki
1,5 miliona gledanja
Video za kreativne ljubitelje Lego kocki.
9. Ted Vilijams: čovek sa zlatnim glasom
12,4 miliona gledanja
Ovaj video je izazvao veliku senzaciju početkom godine. Beskućnik Ted Vilijams postao je popularan preko noći.
Pogledaj vesti o: Volkswagen