Šta smo najviše gledali u 2011.

Izvor: B92, 19.Dec.2011, 17:25   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Šta smo najviše gledali u 2011.

Pogledajte video snimke koji su najviše privlačili pažnju tokom protekle godine.

1. Kako da se pojavite na ekranu na Tajm Skveru

3 miliona gledanja

Sjajna šala koja demonstrira kako da uz pomoć iPhone 4 „uletite" na video ekrane na njujorškom Tajm Skveru.

2. Dan od stakla

11,7 miliona gledanja
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << />
Corning Glass predstavlja budućnost u kojoj će svaka površina moći da bude digitalni ekran.

3. Dom - Edvard Šarp i The Magnetic Zeros Acoustic Cover

9,6 miliona gledanja

Otac i ćerka izvode akustičnu verziju pesme "Dom” (Home).

4. Volkswagen sila

40 miliona gledanja

Reklama u kojoj dečak obučen u Darka Vejdera pokušava da kosristi "silu”.

5. Deni Mekaskil - "Way Back Home”

8,7 miliona gledanja

Sjajni snimci urbano-planinskog biciklizma profesionalnog bicikliste Denija Mekaskila.

6. Džoš Groban peva Kanye West Tweets

2,7 miliona glednja

Ovaj šaljivi momak pojavio se u jednoj popularnoj američkoj emisiji gde je zabavio publiku svojim pesmama neobičnog teskta.

7. Bebe na rolerima

38 miliona gledanja

Bebe na rolerima piju skupocenu Evian vodu - sjajna reklama.

8. Kradljivac Lego kocki

1,5 miliona gledanja

Video za kreativne ljubitelje Lego kocki.

9. Ted Vilijams: čovek sa zlatnim glasom

12,4 miliona gledanja

Ovaj video je izazvao veliku senzaciju početkom godine. Beskućnik Ted Vilijams postao je popularan preko noći.
Pogledaj vesti o: Volkswagen

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.