Izvor: Lepota i zdravlje, 01.Jul.2020, 18:22

Trening za jačanje bez dodatne opreme: Jedna savršena vežba za leđa je sve što vam je potrebno

Trening za jačanje bez dodatne opreme: Jedna savršena vežba za leđa je sve što vam je potrebno

Jedna savršena vežba za leđa biće protivotrov vašem celodnevnom sedenju za radnim stolom. – Otvaranjem grudnog koša, istezanjem kičme i jačanjem mišića gornjeg dela leđa, borimo se protiv posledica nepravilnog držanja tela koje mnogi osećaju dok sede – kaže trener Elein Hejs i priča o dobrobitima pomenute vežbe: – Ramena nisu povijena, glava stoji pravo na vrhu kičme, a manja je verovatnoća da ćete imati bolove u vratu, ramenima i leđima. (Pročitaj: 3 stvari koje bi trebalo >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << da radite odmah nakon treninga) Jednu modifikovanu vežba za leđa koja se sastoji iz tri dela trebalo bi svakodnevno da ponavljate kako biste učvrstili ključne mišiće koji pomažu u poboljšanju držanja. Dok radite sva tri dela vežbe, imajte na umu ove savete: Karlicu držite čvrsto uz prostirku kako ne biste preopteretili donji deo leđa. Tokom svake vežbe normalno dišite – nikad ne zadržavajte dah Ramena neka vam ne budu podignuta, a glava neka prati linju vrata. Mislite o tome kako podižete grudi, a ne glavu. Savet: Radite jedan set sva tri pokreta svakog dana. Savršena vežba za leđa Cactus  (Kaktus) A. Lezite licem prema podlozi, ispružite noge u širini kukova. Stopala postavite tako da su vam vrhovi stopala (ris) na podu, a karlica neka bude pritisnuta uz podlogu. Raširite laktove (pogledaj fotografiju) tako da su ruke u položaju kaktusa. Za početak se odignite od poda. (Pročitaj: Koji trening vam najviše leži?) B. Udahnite dok se odižete od poda (otprilike 15 centimetara), glava neka bude u produžetku vrata. C. Izdahnite dok se vraćate na početak. Uradite 5 do 10 ponavljanja. Swimming  (Plivanje) A. Lezite licem prema prostirci, ispružite noge u širini kukova. Stopala postavite tako da su vam vrhovi (ris) na podu, a karlica neka bude pritisnuta uz podlogu. Ispružite ruke pored ušiju, formirajući oblik Y, s dlanovima okrenutim ka unutra. B. Podignite ruke, grudi i noge, a zatim naizmenično podižite suprotnu ruku i stopala kao da plivate. Ponavljajte ovo od 30 do 60 sekundi. Starfish (Morska zvezda) A. Lezite licem prema prostirci, ispružite noge u širini kukova. Stopala postavite tako da su vam vrhovi (ris) na podu, a karlica neka bude pritisnuta uz podlogu. Ispružite ruke pored ušiju, formirajući oblik Y, s dlanovima okrenutim ka unutra. (Pročitaj: Pobedite anksioznost i depresiju uz ove tri aktivnosti) B. Podignite ruke, grudi i noge, a zatim udahnite dok pomerate ruke u stranu, kako bi vam telo došlo u oblik slova T, i širite noge. C. Izdahnite kako biste vratili ruke i noge u početni položaj ali tako da ih ne spuštate na pod. Uradite 5 do 10 ponavljanja. lepotaizdravlje.rsShape The post Trening za jačanje bez dodatne opreme: Jedna savršena vežba za leđa je sve što vam je potrebno appeared first on Lepota i zdravlje.

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.