Izvor: Lepota i zdravlje, 14.Avg.2025, 18:01

Pop fenomen koji nam menja svakodnevicu: Kako je Taylor Swift Orange postala trend preko noći?

Taylor Swift je svoj novi album The Life of a Showgirl najavila 12 minuta iza ponoći, 12. avgusta. Trenutno je 14. avgust, od ove vesti prošlo je tek nešto više od 48 sati, a svet je već suočen sa fenomenom Taylor Swift Orange. Munjevitom brzom, brendovi su poizbacivali kampanje za svoju narandžastu kozmetiku, makeup, odeću, proizvode svih vrsta. Lansirane su kampanje, pokrenute modne linije, a Empire State Building je sijao u toj boji. Čak je i Starbucks počeo da koristi ovu nijansu u kampanjama. Podsvesno, samo čekamo trenutak da Pantone institut uvede Taylor Swift narandžastu kao zvaničnu kategoriju. Kako je američka pevačica postala kulturni fenomen tog ranga i stekla toliku marketinšku moć? Kako je Taylor Swift Orange...

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.