Obični momci probali kako je to biti model za kampanju donjeg rublja

Izvor: Lepota i zdravlje, 11.Avg.2015, 19:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Obični momci probali kako je to biti model za kampanju donjeg rublja

Da kampanje modnih brendova postavljaju lestvicu previsoko što se tiče nerealnog prikaza ženskog tela, već je naširoko raspravljena tema (o kojoj treba i dalje debatovati, ali i učiniti konkretne korake). Ali, šta je s percepcijom muškog tela i slikom “idealnog muškarca” koja se šalje kroz kampanje za donje rublje? Ponovno nailazimo na isti problem. Foto: Buzzfeed Momci koje susrećete kod frižidera za sladoled u lokalnom supermarketu, komšije koje pozdravljate u liftu, vaša braća, >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << bolje polovine… Želeli to oni (ili mi) da priznaju, više- manje izgledaju kao momci koji su se u svrhu Buzzfeed-ovog foto-projekta stali nasuprot modelima i ponovili kampanje Kelvina Klajna. I to je sasvim u redu! I nama se baš sviđa! Foto: Buzzfeed Foto: Buzzfeed Foto: Buzzfeed Foto: Buzzfeed

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.