Izvor: Lepota i zdravlje, 21.Okt.2020, 18:02

Nije teško, a delotvorno je: Kako da sagorite više kalorija dok pešačite

Nije teško, a delotvorno je: Kako da sagorite više kalorija dok pešačite

Pešačenje – mali trik koji sagoreva kalorije  Već smo pisali koliko je šetnja, pešaćenje dobro za zdravlje iako nije intenzivno kao neke druge kardio vežbe, poput trčanja i treninga visokog intenziteta (HIIT). Šetnja utiče na bolje raspoloženje, san, kreativnost, doprinosi zdravlju srca, jača mišiće, utiče na poboljšanje imuniteta, smanjuje želju za slatkim, ali i sagoreva kalorije. (Pročitaj: Snimak trudnice koja trči u 9 mesecu postao hit na društvenim mrežama, šta kažu doktori) Međutim, da li ste znali da uz jedan jednostavan trik pešačenjem možete izgubiti i 20 posto više kalorija nego inače? Naime, ako budete menjali brzinu kretanja dok šetate možete potrošiti više kalorija nego kada hodate ujednačenim...

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.