Izvor: Lepota i zdravlje, 24.Nov.2019, 13:21

5 jednostavnih navika uz koje ćete zavoleti jutarnji trening

5 jednostavnih navika uz koje ćete zavoleti jutarnji trening

Bez obzira da li ste sinoć zaspali na vreme i jutros se probudili puni elana, ili ste alarm odložili čak nekoliko puta, misao da vas svega sat vremena nakon što ste otvorili oči očekuje intenzivan trening nikome nije najomiljenija. Donosimo vam nekoliko saveta koji će vas motivisati da svako jutro pre odlaska na posao efikasno trenirate, jer kada jutarnji trening postane vaša rutina i strast nećete ga preskakati čak ni onih dana kada biste najrađe proveli ceo dan u krevetu. 1. Priprema >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << je pola posla Kako ujutru ne biste suviše odlagali, pre odlaska na spavanje pripremite opremu i sve što vam je neophodno za sutrašnji trening. Ako pak vežbate kod kuće pripremite sve rekvizite koje koristite za trening u prostoriji u kojoj vežbate, tako da možete početi odmah nakon jutarnje kafe. 2. Ne odlažite buđenje Zaboravite na odlaganje alarma i steknite naviku da ustajete nakon prvog zvona. Sticanje ove navike učiniće vas produktivnijom i vrednijom osobom, a povećaće vam i sam elan za jutarnje vežbanje, koje umesto da odlažete za poslednji trenutak možete obaviti već 15 minuta nakon buđenja. 3. Rutina pre svega Pre nego što počnete sa treningom uputite se u kupatilo. Umivanje hladnom vodom će vas razbuditi, osvežite se i obavite svoju rutinu kada je lična higijena u putanju, jer ćete na taj način sebi dati signal da ste konačno budni, sveži i orni za trening. 4. Preobucite se Iako je pidžama naš omiljeni komad odeće ona je signal da smo još uvek u svom omiljenom lenjom raspoloženju, zato se pre treninga presvucite i obucite helanke i svoju opremu za trening, kako biste se osetili potpuno spremnom da u narednih pola sata do sat intenzivno sagorite višak unetih kalorija od prethodnog dana. 5. Zagrevanje je obavezno Dok obavljate svoju jutarnju rutinu usput se rastegnite i na taj način se lagano pripremite za predstojeći trening. Dok kuvate kafu istegnite celo telo, tako da već nakon ispijanja jutarnje doze osetite da ste potpuno spremni da otpočnete trening gotovo odmah. Foto: GettyImages Fitnes saveti: Ova fitnes instruktorka je smršala bez muke posle porođaja!

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.