Leo Burnett nastavlja sa Effie priznanjima

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jun.2023, 16:01

Leo Burnett nastavlja sa Effie priznanjima

– Bronzani Effie u kategoriji Alkoholnih napitaka za kampanju „Za sve ono što nas spaja“ realizovanu za brend „Zaječarsko pivo

– Bronzani Effie u kategoriji Telekomunikacionih usluga za klijenta „A1“ i kampanju „Dobar start“

– Srebrni Effie u kategoriji Sustained success za brend „Knjaz Miloš“ za dugogodišnje plasiranje uspešnih kampanja na platformi „Ponos“.

Poseban značaj ova tri priznanja nose imajući u vidu da dolaze >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << iz jako zahtevnih profitno integrisanih kategorija.

Kampanja „Zaječarsko – Za sve ono što nas spaja“ kreirana je sa idejom da se dodatno osnaži brend stvaranjem ličnog i emotivnog odnosa sa potrošačima kroz toplu priču koja pokriva više generacija. Zadatak kampanje je bio da bude relevantna za stariji i mlađi segment ciljne grupe. „Zaječarsko“ je brend čija je jedna od ključnih vrednosti poštovanje tradicije, te poseduje kredibilitet da iznese priču o snažnoj vezi između članova porodice na upečatljiv i autentičan način. Kampanja je rezultatima uspela da osnaži vezu sapostojećim potrošačima, kao i da poveća zainteresovanost novih potrošača, do tada konzumenata drugih brendova.

Kampanja za klijenta A1 „Dobar START“ – Postoje dve generacije koje se razumeju bolje nego što to razlika u godinama sugeriše – juniori i seniori. Zato smo povodom lansiranja nove „A1 Start tarife“ sa Junior i Senior dodacima, povezali generacije i ispričali priču o dedi i unuku gde se bezbrižnost i iskustvo nadopunjuju na duhovit, šarmantan i emotivan način u raznim avanturama i dogodovštinama kroz koje zajedno prolaze. Kampanja “Dobar start” proglašena je za najdopadljiviju i najefikasniju telco kampanju u periodu od 2019. do 2022. godine.

U kategoriji „Sustained Success“ nagrada koja se dodeljuje za uspešnost kampanja koje imaju kontinuitet u trajanju od tri i više godina kada su ključni egzekucioni elementi u pitanju. Za „Knjaz Miloš – ponos“ komunikacionu platformu, „Leo Burnett“ je dobio nagradu srebrni Effie. Platforma je ustanovljena 2016. godine, i uspešno se realizuje već godinama. Jedan od najstarijih i najautentičnijih srpskih brendova, Knjaz Miloš, počeo je da gubi svoju suštinu u trci sa konkurencijom. Dok se tržište mineralnih voda koncentrisalo na funkcionalne prednosti i lekovitost svojih voda, Leo Burnett je odlučio da „Knjazu“ vrati emotivnu vrednost koju zaslužuje. Tim agencije je osmislio kampanju Ponos, u kojoj je poručio da je „Knjaz Miloš“ mnogo više od mineralne vode, ali i takođe podsetio ljude na šta sve mogu i treba da budu ponosni u sopstvenim životima. „Danas smo mi ponosni na postignute rezultate i osvajanje pozicije tržišnog lidera realizovanjem kampanja od 2016. godine na istoj platformi,“ poručuju iz agencije.

Agencija „Leo Burnett“ se zahvaljuje svim klijentima na dugogodišnjem poverenju i saradnji, kao i saradnicima koji su učestvovali na ovim projektima bez čijeg doprinosa i aktivnog učešća ne bi postigli sve ovo.

A „IAA Srbija“ su čestitali na organizaciji još jednog „Effie“ festivala i događaja u Beogradu.
Pogledaj vesti o: Zaječar

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.