Izvor: Blic, 12.Dec.2011, 18:55 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Železnice: Izvođači krivi za kašnjenje u izgradnji "Žeželjevog" mosta
Odgovornost za kašnjenje u izgradnji novog "Žeželjevog" drumsko-železničkog mosta preko Dunava u Novom Sadu snose izvođači radova - firme "Azvi", "Tadei" i "Konsaldi" iz Španije i Italije, navedeno je u saopštenju Železnica Srbije dostavljenom Tanjugu.
U srpskim železnicama ističu da kašnjenje izvođača sa predajom glavnog projekta za izgradnju mosta, ipak, ne mora da ugrozi krajnji rok (novembar 2013), ukoliko se pojača dinamika i nađu rezerve u planu realizacije >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << projekta.
"Postoji evidentno kašnjenje u realizaciji projekta izgradnje 'Žeželjevog' mosta preko Dunava na železničkom Koridoru 10", navodi se u saopštenju i podseća da su firme - izvođači radova glavni projekat predale 7. decembra, što je znatno kasnije od ugovorenog roka.
Železnice Srbije navode da je u toku tehnička kontrola predate dokumentacije, kao i utvrđivanje razloga za kašnjenje predaje glavnog projekta za izgradnju mosta. Posle prihvatanja glavnog projekta steći će se uslovi za prijavu početka izvođenja radova.
Ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić izrazio je juče nezadovoljstvo zbog kašnjenja u izgradnji obilaznice oko Novog Sada i najznačajnijeg objekta na železnickom koridoru 10 - novom "Žeželjevom" preko Dunava.
"Na 'Žeželjevom' mostu se sa radovima kasni šest meseci. Ugovori sa izvođačima, španskim i italijanskim firmama 'Azvi', 'Tadei' i 'Konsalda' potpisani su još u januaru 2011, na osnovu idejnog projekta i takozvanog 'Žutog fidika' i oni su bili obavezni da u roku urade glavni projekat", rekao je Mrkonjić prilikom obilaska gradilišta.
Ministar je u saopštenju naveo da projekat još nije završen iako je rok bio u julu, "tako da se, uprkos svim dosadašnjim upozorenjima, sa radovima kasni već šest meseci".
Na taj način je, prema izjavi Mrkonjića, ugrožen ugovoreni rok za završetak izgradnje, novembar 2013. godine, "što finansijeri izgradnje nisu smeli da tolerišu".
Prema saopštenju, finansiranje izgradnje mosta realizuju Evropska komisija i "Zeleznice Srbije".
Mrkonjić je, takođe, konstatovao da su na izgradnji Obilaznice oko Novog Sada "radovi očigledno usporeni umesto da budu ubrzani, jer je kašnjenje već veliko i izvođači sa 'Energoprojektom' na čelu i investitor 'Putevi Srbije' moraju da se efikasnije i sa mnogo više odgovornosti angažuju u ovom poslu", saopšteno je iz Ministarstva za infrastrukturu i energetiku.
Povezane vesti: Tender za izgradnju novog Žeželjevog mosta u Novom Sadu Izgradnja Žeželjevog mosta koštaće oko 60 miliona evra
Železnice: Izvođači krivi za kašnjenje "Žeželjevog" mosta
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 12.Dec.2011
NOVI SAD -..Odgovornost za kašnjenje u izgradnji novog "Žeželjevog" drumsko-železničkog mosta preko Dunava u Novom Sadu snose izvođači radova - firme "Azvi", "Tadei" i "Konsaldi" iz Španije i Italije, navedeno je u saopštenju Železnica Srbije dostavljenom Tanjugu...U srpskim železnicama ističu...
Železnice: Kasni se zbog izvođača
Izvor: B92, 12.Dec.2011
Beograd -- Odgovornost za kašnjenje u izgradnji novog Žeželjevog drumsko-železničkog mosta preko Dunava u Novom Sadu snose izvođači radova, navode Železnice Srbije...U pitanju su kompanije Azvi, Tadei i Konsaldi iz Španije i Italije...U srpskim železnicama ističu da kašnjenje izvođača sa...
Žeželjev most ipak gotov do novembra 2013?
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 13.Dec.2011, 18:26
NOVI SAD -..Odgovornost za kašnjenje izgradnje Žeželjevog mosta u Novom Sadu snosi izvođač radova, špansko-italijanski konzorcijum koji je glavni projekat, umesto proletos, predao tek pre šest dana, saopštile su "Železnice Srbije" nakon što je kašnjenje tokom vikenda kritikovao ministar za...