Izvor: Blic, 19.Mar.2014, 00:47 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Veći računi: Dodatni šalteri za reklamacije u EDB
U devet poslovnica Elektrodistribucije Beograd otvoreni su posebni šalteri na kojima građani mogu da podnesu reklamacije ako sumnjaju da im je uvećan račun za zajedničku struju na uplatnicama Infostana.
U EDB-u kažu da građani mogu da podnesu reklamacije, na osnovu kojih će se ispitati da li je i zbog čega došlo do greške, prenosi Studio B.
"Blicu" su se javljali brojni sugrađani sa žalbama na visoke račune za vodu i zajedničku struju na uplatnicama Infostana.
Najčitanije SADA:
Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.