Izvor: B92, 19.Feb.2019, 21:50 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Tviter: Nova pravila političkog oglašavanja i u Evropi
Tviter je najavio da će i u Evropi od 11. marta važiti njihova nova pravila za poliotičko oglašavanje, koja je inače uveo tokom unutarstranačkih izbora u SAD.
To praktično znači da svako može videti oglase postavljene na Tviteru za koje je dato odobrenje partiji ili kandidatu na Tviterovom Centru za transparentnost oglasa, sa svim potrebnim detaljima, a što će omogućiti korisnicima da lakše identifikuju oglase za političke kampanje kao i da vide ko ih je platio, prenosi >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Rojters.
Ova nova pravila dolaze pre veoma važnih izbora za Evropski parlament u maju zbog straha od ruske kampanje za dezinformisanje biračkog tela preko društvenih mreža.
Društvene mreže kao što su Tviter i Fejsbuk pod pritiskom su da učine više u borbi protiv lažnih vesti i širenja ekstremizma i propagande na internetu, a Evropska unija je sve više zabrinuta zbog uloge Rusije.
Tviter uverava korisnike da će svoju politiku u oglašavanju političkih kampanja primenjivati i u Indiji i Australiji, koje će takođe uskoro na birališta.
Ove mere preduzimaju se posle reagovanja na navodno mešanje Rusije tokom američke predsedničke kampanje 2016. godine, kada su Fejsbuk, Tviter i Gugl pronašli na svojim sajtovima sadržaje za koje se sumnja da su ih finansirali ruski interesni krugovi, što je Rusija u više navrata negirala.
Nova pravila političkog oglašavanja na Twitter-u i u Evropi
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Feb.2019, 12:52
To praktično znači da svako može videti oglase postavljene na Twitter-u za koje je dato odobrenje partiji ili kandidatu na Twitter-ovom Centru za transparentnost oglasa, sa svim potrebnim detaljima...To će omogućiti korisnicima da lakše identifikuju oglase za političke kampanje, kao i da vide...