Nova pravila političkog oglašavanja na Twitter-u i u Evropi

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Feb.2019, 12:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nova pravila političkog oglašavanja na Twitter-u i u Evropi

To praktično znači da svako može videti oglase postavljene na Twitter-u za koje je dato odobrenje partiji ili kandidatu na Twitter-ovom Centru za transparentnost oglasa, sa svim potrebnim detaljima.

To će omogućiti korisnicima da lakše identifikuju oglase za političke kampanje, kao i da vide ko ih je platio, prenosi Rojters.

Ova nova pravila dolaze pre veoma važnih izbora za Evropski parlament u maju, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << zbog straha od ruske kampanje za dezinformisanje biračkog tela preko društvenih mreža.

Društvene mreže kao što su Twitter i Facebook pod pritiskom su da učine više u borbi protiv lažnih vesti i širenja ekstremizma i propagande na internetu, a Evropska unija je sve više zabrinuta zbog uloge Rusije.

Twitter uverava korisnike da će svoju politiku u oglašavanju političkih kampanja primenjivati i u Indiji i Australiji, koje će takođe uskoro na birališta.

Ove mere preduzimaju se posle reagovanja na navodno mešanje Rusije tokom američke predsedničke kampanje 2016. godine, kada su Facebook, Twitter i Google pronašli na svojim sajtovima sadržaje za koje se sumnja da su ih finansirali ruski interesni krugovi, što je Rusija u više navrata negirala.

Izvor: Tanjug

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.