Uticaj mreža na kupovne odluke

Izvor: ITsvet.com, 30.Jul.2010, 15:56   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Uticaj mreža na kupovne odluke

Društvene mreže kao što su Faceboook i Twitter se razvijaju u sve značajnije kupovne alate kako za prodavce tako i za kupce, navodi se u najnovijim izveštajima. Prema izveštaju kompanije Gartner o uticaju društvenih mreža na odluke o kupovini, ova kompanija sugeriše da prodavci mogu da uobliče svoje online ponude tako da utiču na kupce upravo na osnovu trendova koji su prisutni na društvenim mrežama. Sa druge strane izveštaj kompanije Deloitte ukazuje da će mobilni telefoni i društvene mrežne platforme uskoro imati još veći uticaj, naročito kada se krene u kupovinu pred početak nove školske godine.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.