Twitter za real time marketing

Izvor: ITsvet.com, 08.Okt.2012, 09:33   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Twitter za real time marketing

Šezdeset procenata Twitter korisnika pristupa platformi za mikro blogove preko mobilnih uređaja na kojoj bude objavljeno više od 400 miliona tweet-ova dnevno, navodi se u zvaničnom saopštenju Twitter-a, dok promovisani tweet-ovi imaju između 1% i 3% stopu angažovanja. Samo nekoliko sati nakon što je Twitter objavio novu karakteristiku za velike brendove koja im omogućava da obuhvate svoje izveštaje u okviru tweet-ova, jedan od čelnika Twitter-a, Adam Bain naglasio je da je ovaj servis idealno mesto za brendove koji žele bolje i efikasnije marketinške rezultate budući da je ova platforma idealna za reklamiranje u realnom vremenu.

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.