Izvor: ITsvet.com, 27.Maj.2010, 16:55 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Twitter odbacuje reklamne mreže
Reklamne mreže drugih kompanija su zvanično odbačene od strane Twitter-a, ukoliko je suditi po postu na Twitter blogu, od strane jednog od rukovodilaca kompanije, Dick Costolo-u. Ovaj potez bi mogao da u potpunosti ugasi neke od reklamnih kompanija koje su poslovanje bazirale na Twitter-u. U postu doslovno stoji da Twitter neće dozvoliti drugim kompanijama da ubacuju plaćene tweet-ove bilo kog servisa koji koristi Twitter API, pri čemu se naglašava da će izuzetak biti Twitter-ov sopstveni program „promotivnih tweet-ova“ koji je najavljen ranije ove godine. Činjenica je da su neke ovakve kompanije kao što su Aldy i TweetUp postale vrlo uspešne u ovom poslu.
Tviter odbacuje reklamne mreže
Izvor: S media, 28.Maj.2010, 00:53
Reklamne mreže drugih kompanija su zvanično odbačene od strane Tvitera, ukoliko je suditi po postu na Tviter blogu, od strane jednog od rukovodilaca kompanije, Dik Kostolua...Ovaj potez bi mogao da u potpunosti ugasi neke od reklamnih kompanija koje su poslovanje bazirale na Tviter-u. U postu doslovno...