Novi načini oglašavanja: „Periscope“ menja internet marketing

Izvor: Preduzetnik.rs, 10.Feb.2016, 18:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Novi načini oglašavanja: „Periscope“ menja internet marketing

ŠTA JE PERISCOPE?
Periscope“ za mobilne telefone omogućava prenos video snimaka sa bilo kog mesta u bilo koje vreme. Potrebno je samo da se aplikacija aktivira i započne prenos. Oni koji ga budu pratili mogu da komuniciraju jedni s drugima putem četa, a “Periscope” ima listu aktivnih prenosa i onih koji se mogu pogledati nakon što je prenos uživo završen.

Najznačajnija opcija “Periscope” aplikacije je što jednim klikom omogućava deljenje striminga >> Pročitaj celu vest na sajtu Preduzetnik.rs << uživo na povezan Twitter nalog. Na Twitter-u se pojavljuje link, na koji se klikom aktivira prenos uživo kroz “Periscope” na toj društvenoj mreži.
Koliko je ova aplikacija popularna i da li će doneti promene u izveštavanju i oglašavanju nedavno je u Nišu govorio američki profesor dr Bill Silcock sa državnog Univerziteta u Arizoni. Kako je istakao, „Pericope“ menja Internet i oglašavanje, a uz to je besplatna aplikacija koja može uživo, bez satelita, da emituje ono što snimamo mobilnim telefonom.

KOLIKO JE PERISCOPE POPULARAN U SRBIJI?
Iako u eri mobilnih telefona i tehnolgija svaki građanin može biti reporter društvu su neophodni profesionlaci koji poznaju etički kodeks i koji su dobri selektrori i čuvari istine u izobilju informacija. Svakako, „Periscope“ se u svetu koristi i za oglašavanje i pomera granice komunikacije. Domaći brednovi još ne koriste ovu aplikaciju u dovoljnoj meri, iako je prenos uživo najinteraktivniji medium.
Jedan od sprskih blogera i preduzetnika u oblasti interent marketinga, Ivan Bildi ocenjuje da bi „Periscope“ brendovima omogućio da se personalizuju, da dobiju neki osoban oblik, da publici pokažu stvari u pozadini, kako se razvija njihov omiljeni proizvod, ko su ljudi koji ga prave.

„Periscope“ je kod nas promovisalo preduzeće „Telekom Srbija“, koje je uživo prenosilo lansiranje nove mobilne aplikacije pevača Željka Joksimovića, dok je u Hrvatskoj je predsednica Kolinda Grabar – Kitarović među prvima imala uključenje uživo putem ove aplikacije.
ZAŠTO KORISTITI PERISCOPE ZA PROMOCIJU BRENDA?
Zato što je video reklama format koji vam dozvoljava veliku kreativnu slobodu koja se može iskoristiti za privlačenje pažnje ciljne grupe u moru drugih reklamnih poruka kojima smo svakodnevno izloženi.
Online video oglašavanje sve više dobija na značaju u internet marketingu i predstavlja odličan način da se privuče pažnja ciljne grupe zanimljivim spotom prilagođenim za mobilne telefone, koji sada ima gotovo svaki stanovnik zemlje.

Iako je u Srbiji „Periscope“ još nova aplikacija, pojedinci ali i brendovi koji na vreme shvate njen značaj, imaće korist u smislu poboljšanja prodaje svog proizvoda odnosno svoje usluge. Da video preuzima primat u oglašavanju svedoče i nove opcije Facebook-a, koji je u feed uveo video. Cilj newsfeeda je doneti prave priče pravim ljudima u pravo vreme, od ljudi i stvari do kojih vam je stalo. Ljudi sve više gledaju, dele i izražavaju se putem videa na Facebook-u, navode stručnjaci ove društvene mreže.
„Periscope“ za iOS i Android uređaje možete preuzeti sa App Store i Google Play prodavnice.
Autor: Ana Veljković

Nastavak na Preduzetnik.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Preduzetnik.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Preduzetnik.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.