Izvor: B92, 09.Okt.2019, 15:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lični podaci korisnika "otišli" u reklame, Twitter se izvinjava
Platforma društvene mreže Twitter uputila je izvinjenje svojim korisnicima navodeći da su informacije o imejl adresama i brojevima telefona njihovih korisnika slučajno korišćene u uslugama reklamiranja.
Kako je navedeno iz Twitter-a, informacije koje korisnici navedu u sistemu radi bezbednosti njihovog profila, slučajno su iskorišćene u uslugama kompanije za reklamiranje "Tailored Audiences" i "Partner Audiences".
"Ovo je bila greška. Izvinjavamo >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << se zbog toga", navedeno je u saopštenju.
Navodi se takođe da nije poznato koliki je broj korisnika čiji su podaci greškom podeljeni, ali kako bi sve bilo transparentno, o ovom slučaju obavešteni su svi korisnici.
Naglašeno je da se lični podaci na bilo koji način ne dele sa partnerima i trećim osobama. Podvučeno je da je ovaj problem otkriven 17. septembra i da se telefonski i imejl podaci korisnika u tom periodu nisu koristili u uslugama reklamiranja.
Još jednom je upućeno izvinjenje i naglašeno je da su preduzete sve mere kako ubuduće ne bi došlo do slične situacije.
Pogledaj vesti o: Twiter
Tviter se izvinio korisnicima: Podaci o mejlovima i brojevima telefona slučajno korišćeni u reklamiranju
Izvor: Radio 021, 09.Okt.2019
Platforma društvene mreže Twitter uputila je izvinjenje svojim korisnicima navodeći da su informacije o mejl adresama i brojevima telefona njihovih korisnika slučajno korišćene u uslugama reklamiranja...Kako je navedeno iz Tvitera, informacije koje korisnici navedu u sistemu radi bezbednosti njihovog...