Izvor: Capital.ba, 14.Jun.2009, 12:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Dell zaradio tri miliona na Twitteru

VAŠINGTON, Twitter, najbrže rastuća društvena mreža, još nije pronašla biznis model koji bi ju doveo do profitabilnosti, ali je zato Dell, drugi najveći svjetski proizvođač ličnih računara, uspio zaraditi više od tri miliona dolara na Twitteru. Dell, koji se probio modelom direktne prodaje računara krajnjim korisnicima preko weba, otvorio je još 2007. godine DellOutlet na...
Pogledaj vesti o: Vašington

Nastavak na Capital.ba...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.