Izvor: Domino Magazin, 21.Avg.2011, 23:07 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Čuda su (na Twitteru) moguća
Ovo je najbolji marketinški potez ikada!
Da biste napravili sjajan PR potez za svoju firmu, ne trebaju vam milioni dolara, kreativci, agencije i 200 ljudi koji će raditi na tome 3 meseca. Treba vam samo Twitter nalog i jedan šmeker koji stvarno zna svoj posao.
Upravo to su imali momci iz američkog restorana Morton’s Steakhouse.
Cela priča počinje kada je poznati investitor Peter Shankman postavio >> Pročitaj celu vest na sajtu Domino Magazin << poruku na Twitteru ulazeći u avion da je baš gladan i da bi stvarno voleo da pojede sočni biftek. Usput je spomenuo Morton's Steakhouse i u šali rekao da bi bilo sjajno kada bi mogli da mu ga donesu na aerodrom.
Peter se ukrcao na avion i dva sata kasnije, pošto je izašao, na aerodromu ga je dočekalo toplo iznenađenje. Bukvalno. Konobar u fraku, sa još toplim biftekom spremnim za jelo i njegovim imenom na tabli ga je čekao.
"Vaš biftek gospodine!"
Shankman kaže da je sve još neverovatnije pošto je let trajao dva sata, a da je najbliži restoran Morton's bio udaljen oko 50 milometara.
Dakle, neka faca iz restorana je videla njegovu poruku, donela odluku da se čoveku pošalje biftek na aerodrom, biftek je spremljen, a momak u fraku je još i stigao da se odveze 50 kilometara do aerodroma na vreme i namesti osmeh.
Peter Shankman je redovna mušterija ovog restorana i kapiramo da će to i ostati. Uz to ima kojih 100.000 ljudi koji ga prate na Twitteru, odnosno sasvim dovoljno da se ova vest našla na svim važnim medijima posle samo par sati.
Cena kampanje: Nula
Vrednost: Neprocenjivo!
Zaključak za direktore kompanija: Zaposlite pravog eksperta za Internet!
A kako bi to sve izgledalo kod nas šta mislite?