
Izvor: Blic, 27.Avg.2024, 14:40
Korisnici Gugla, Fejsbuka i Amazona bili su najčešća meta krađe tokom 2024.
Gugl, Fejsbuk i Amazon su brendovi čija se imena najčešće koriste u fišing napadima, pokazuje nedavno istraživanje 25 popularnih globalnih kompanija koje je sprovela kompanija Kaspersky. Sajber kriminalci se takođe u velikoj meri fokusiraju na kredencijale i podatke drugih brendova, pri čemu se broj napada povećao skoro 1,5 puta u odnosu na prethodnu godinu.
Korisnici Gugla, Fejsbuka i Amazona bili su najčešća meta krađe kredencijala tokom 2024
Izvor: PCAxe.com, 27.Avg.2024
Gugl, Fejsbuk i Amazon su brendovi čija se imena najčešće koriste u fišing napadima, pokazuje nedavno istraživanje 25 popularnih globalnih kompanija koje je sprovela kompanija Kaspersky. Sajber kriminalci se takođe u velikoj meri fokusiraju na... The post Korisnici Gugla, Fejsbuka i Amazona bili...