Izvor: Blic, 27.Avg.2024, 14:40

Korisnici Gugla, Fejsbuka i Amazona bili su najčešća meta krađe tokom 2024.

Gugl, Fejsbuk i Amazon su brendovi čija se imena najčešće koriste u fišing napadima, pokazuje nedavno istraživanje 25 popularnih globalnih kompanija koje je sprovela kompanija Kaspersky. Sajber kriminalci se takođe u velikoj meri fokusiraju na kredencijale i podatke drugih brendova, pri čemu se broj napada povećao skoro 1,5 puta u odnosu na prethodnu godinu.

Nastavak na Blic...






Povezane vesti

Korisnici Gugla, Fejsbuka i Amazona bili su najčešća meta krađe kredencijala tokom 2024

Izvor: PCAxe.com, 27.Avg.2024

Gugl, Fejsbuk i Amazon su brendovi čija se imena najčešće koriste u fišing napadima, pokazuje nedavno istraživanje 25 popularnih globalnih kompanija koje je sprovela kompanija Kaspersky. Sajber kriminalci se takođe u velikoj meri fokusiraju na... The post Korisnici Gugla, Fejsbuka i Amazona bili...

Nastavak na PCAxe.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.