
Izvor: KucniBioskop.com, 06.Dec.2010, 17:13 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Samsung Smart TV kampanja
Promotivnom akcijom 'Razvojni dan Smart televizije' koja je prošlog meseca održana u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Nemačkoj, kompanija Samsung Electronics označila je početak marketinške kampanje širom Evrope, koja će potrošačima pružiti priliku da uživo osete iskustvo Smart televizije. To je deo napora kompanije u cilju jačanja pozicije na najvećem svetskom tržištu Smart televizije. 'Razvojni dan Smart televizije' osmišljen je tako da omogući evropskim potrošačima da >> Pročitaj celu vest na sajtu KucniBioskop.com << neposredno dožive različite mogućnosti Samsungove Smart televizije i raspoloživih TV aplikacija. U tom cilju, marketinški program se odvijao na prometnim ulicama i mestima, uključujući velike tržne centre, aerodrome i poznate trgove kao što su Anigoni u Firenci i Trg Republike u Rimu, a sve kako bi se što više potrošača upoznalo sa novim iskustvom u gledanju televizije. Potrošači su bili u prilici da vide demonstraciju Samsung Smart TV koju karakterišu različite funkcije uključujući 3D TV, Internet@TV, All Share i DLNA, kao i jedinstvene aplikacije koje obuhvataju edukaciju, filmove, igrice, vesti i SNS usluge. Samsung Electronics je u međuvremenu, tokom prvih 9 meseci ove godine, očuvao svoju izuzetnu lidersku poziciju u segmentu 3D TV u 25 država, beležeći 74.7% na osnovu obima, što je preko osam puta više u odnosu na drugog konkurenta. To potvrđuje činjenicu da je kompanija Samsung Electronics učvrstila svoju poziciju kao globalni 3D TV lider koji suvereno vlada Severnom Amerikom i Evropom, nastavljajući da potvrđuje formulu '3D TV = Samsung'.
Nastavak na KucniBioskop.com...