Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Mar.2013, 18:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zadržali cene a smanjili gramažu skoro svih namirnica
ADVERTISER-SERBIA.COM / Kompanije su očito krenule od pretpostavke da potrošači burnije reaguju na poskupljenje nego na, ne toliko vidljivu promenu gramaže >>> (Ključne reči: predsednik Pokreta potrošača Petar Bogosavljević; proizvodi; trgovinski lanci; trgovina; distribucija; ambalaža; pakovanje)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.