Vanja Vaniček i Kristijan Gregorić u žiriju dvadesetog takmičenja Euro Effie

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Jun.2016, 13:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Vanja Vaniček i Kristijan Gregorić u žiriju dvadesetog takmičenja Euro Effie

Poznati su članovi žirija takmičenja Euro Effie 2016 koje organizuje Evropsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) čija je članica i HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje).

Tako će do 15. juna o finalistima takmičenja u 1. krugu žiriranja odlučivati i dvoje hrvatskih predstavnika: Vanja Vaniček, direktorica marketinga Zagrebačke banke i Kristijan Gregorić, izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku.

“Imenovanje u >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Euro Effie žiri doživljavam kao priznanje, ali i kao veliku odgovornost da na europskoj razini prezentiram na najbolji mogući način visoke standarde koje je dostigla hrvatska industrija tržišnog komuniciranja. Bit će zanimljivo vidjeti kako rade naše kolege iz drugih dvadesetak zemalja, a kroz proces vrednovanja i uspoređivanja možemo i mi puno naučiti”, rekao je Kristijan Gregorić.

Osvrčući se na ovaj odabir Vanja je izjavila: „Velika mi je čast biti član Euro Effie žirija, imati priliku usporediti dojmove i poglede sa top europskim profesionalcima iz oglašavačke industrije. Bit će izuzetno zanimljivo, ali i izazovno ocjenjivati europske poslovne slučajeve koji konkuriraju za najprestižniju marketinšku nagradu.  Pred nama je velika odgovornost, bogato iskustvo te prilika da među europskim kolegama istaknemo kvalitetu i profesionalizam hrvatske oglašavačke industrije.“

Na Euro Effie takmičenju nagrađuju se najefikasnije agencije i oglašivači čiji su marketinški projekti sprovedeni u nekoliko zemalja Europe postigli najbolje tržišne rezultate, a ove godine takmičenje obeležava svoju  dvadesetogodišnjicu. Žiri je sastavljen od profesionalaca iz agencija i korporacija koji dolaze iz 20 evropskih zemalja te koji na osnovu svog velikog iskustva ocenjuju prijavljene projekte.

U organizaciji HURA-e i domaća marketinška industrija sedmu godinu za redom prepoznaje i nagrađuje najefikasnije agencije i oglašivače u sklopu Effie Hrvatska takmičenja koje je deo festivala Dani komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja.  Sa svakom godinom kvalitet takmičenja i prijavljenih projekata raste, a organizacioni odbor Effie Hrvatska u saradnji s Effie Worldwide organizacijom radi na povećanju kvaliteta takmičenja i unapređenju njegovih elemenata.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.