Udruženja iz Brisela pokrenula inicijativu zasnovanu na direktivi ePrivacy

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Okt.2017, 12:25   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Udruženja iz Brisela pokrenula inicijativu zasnovanu na direktivi ePrivacy

“Like a Bad Movie” naziv je inicijative koju su pokrenula udruženja iz Brisela, a koja demonstrira izazove koji će se u budućnosti nametnuti ukidanjem oglasno sponzorisanih vesti i usluga

Glavna poruka kampanje odnosi se na nacrt ePrivacy direktive Evropske komisije te prateće liste amandmana Evropskog parlamenta sledom kojim će se redukovati broj naširoko dostupnih aplikacija i servisa te limitirati značajan izbor online medija koji se finansiraju od oglašavanja.

Predložene reforme rezultiraće nizom nenamernih posledica koje će se negativno odraziti na online iskustvo korisnika širom Evrope, a o čemu je zapravo reč pogledajte u nastavku:

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.