U 2017. godinu ulazi 2.6 milijardi korisnika smartfona

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Dec.2016, 11:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U 2017. godinu ulazi 2.6 milijardi korisnika smartfona

U trenutku kada zakoračimo u 2017. godinu, 2.6 milijardi ljudi koristiće pametne telefone, što će činiti trećinu svetske populacije, podaci su poslovne platforme Statista.com

Tolika zastupljenost mobilnih telefona dovešće do velikih promena u mnogim sferama života, pre svega u komunikaciji, zabavi, edukaciji, ali i poslovanju, kupovini i oglašavanju, navodi se u saopštenju švajcarske softverske agencije Namics, čiji su stručnjaciu analizirali na koji način će te tehnološke >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << promene uticati na potrošače.

Prema podacima sa Hostingfacts.com, već sada ima više onih koji internetu pristupaju putem pametnih telefona (52.7 odsto), nego preko desktopa, dok se čak 4 od 5 korisnika smartfona odlučuje za kupovinu na internetu putem pametnog telefona.

Promena navika prouzrokovana ovom tehnološkom revolucijom, dovela je do razvoja mobilnog poslovanja poznatog kao „m-commerce““, koji olakšava savremenom potrošaču kupovinu i pretraživanje proizvoda pomoću mobilnih aplikacija.

Istraživanja pokazuju da tzv. m-commerce raste brže u odnosu na e-commerce, i to 200 odsto brže, pa je sve više onih koji mesto za svoje usluge i proizvode kupcima nude i na mobilnim platformama„, objašnjava Ketrin Simon iz Namicsa, švajcarske agencije za razvoj softvera i poslovnih mobilnih aplikacija.

Dodaje da, bilo da je reč o malim i srednjim preduzećima, ili verlikim korporacijama, svi bez razlike moraju da prepoznaju važnost integracije biznis aplikacija za mobilne uređaje – ukoliko žele da su prisutni i vidljivi na tržištu.

Mobilne aplikacije nisu zahtevne za telefone, ne zahtevaju jaku internet konekciju, nemaju u sebi mnogo teških elemenata poput video snimaka, zbog čega su pristupačne i jednostavne za upotrebu. Svaka aplikacija nudi i mogućnost bežičnog plaćanja, pa za kupovinu nije fizički potrebna bankovna kartica, već samo njen broj„, navodi Simon.

Živimo u vremenu u kome se proizvodi i usluge nalaze na našim smartfon ekranima. Izbor je postao virtuelan, kao i novac. Prodavci razmišljaju kao kupci – ukoliko je potrebno platiti račune, izabrati nameštaj ili kupiti poklon, mobilne biznis aplikacije nude im samo klik do ispunjenja, stoga možemo da očekujemo da će u 2017. godini ovakav način poslovanja biti sve prisutniji“, zaključuje Ketrin Simon iz Namicsa.

Izvor: Tanjug

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.