Savremeni trendovi u odgovornom poslovanju i kako ih pretvoriti u prednost

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Apr.2019, 19:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Savremeni trendovi u odgovornom poslovanju i kako ih pretvoriti u prednost

Direktor Smart kolektiva i Izvršni direktor Foruma za odgovorno poslovanje, Neven Marinović, predstavnicima preduzeća predstavio je savremene trendove društveno odgovornog poslovanja i naveo da članice Foruma svoj rad već uveliko zasnivaju na ovim principima, i da su spremne da podrže MSP na tom putu.

Kreditori sve češće, pored finansijske, gledaju i socijalnu i ekološku komponentu projekata, odnosno poslova koje finansiraju. Velike kompanije žele da se uvere da sarađuju >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << sa kvalitetnim partnerima u lancu dobavljača i zbog toga uvode obavezu različitih vidova sertifikacije. To sve, naizgled stvara dodatno opterećenje za mala i srednja preduzeća, ali zapravo može predstavljati veliku prednost za razvoj poslovanja na zdravim, održivim osnovama“ izjavio je Marinović.

Dugogodišnja članica Foruma, UniCredit Banka, ogromnu pažnju posvećuje razvoju lokalne zajednice u kojoj posluje i to pokazuje kroz brojne društveno odgovorne projekte.

Postoje različiti načini pružanja podrške lokalnim zajednicama i svaka kompanija može da ih prilagodi svom poslovanju, veličini preduzeća, kao i resursima. Ti resursi ne moraju uvek da budu finansijski, jer najveću vrednost jedne kompanije čine upravo njeni zaposleni. Mi se stoga trudimo da zajednici obezbedimo, između ostalog i neke vrednosti, koje će im koristiti na duže staze, poput različitih vrsta obuka i mentorskih programa“, izjavila je Jasna Uzelac Braunović, rukovodilac Tima za odnose sa medijima i održivo poslovanje UniCredit Banke.

Zaključak događaja koji je održan u petak je da društveno odgovorno poslovanje postaje važan činilac i kada je u pitanju segment malih i srednjih preduzeća, jer takva vrsta poslovanja ima veliki uticaj na reputaciju čime ova preduzeća jačaju svoju konkurentnost natržištu.

Forum za odgovorno poslovanje okuplja vodeće lidere kojid oprinose razvoju društva kroz principe odgovornog poslovanja. Inovativnim pristupom održivom poslovanju, podstiče sve oblike biznis sektora da na različite načine doprinesu razvoju duštva. Forum osnažuje kompanije da posluju u skladu sa principima održivosti, i sinergijom resursa i znanja razvijaju alate za upravljanje društveno odgovornim aktivnostima, i tako ostvaruju merljiv društveni uticaj.

Članice Foruma su: Atlantic grupa, Bambi, Banca Intesa, British American Tobacco, B92, Coca-Cola HBC Srbija, CRH, Delhaize Srbija, Deloitte, Delta Holding, Direct Media, Erste Bank, Eurobank, GSK, IKEA Srbija, Lidl Srbija, Manpower Group, Mercator-S, NIN, Nordeus, Rakita Exploration, Represent Communications, SAGA, Societe Generale Banka, Telekom Srbija, Telenor, TITAN Cementara Kosjerić, UniCredit Bank, Victoria Group, Vip mobile, Vojvođanska banka.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.