Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Dec.2025, 14:15
[SEE MARKETING 2025/26] ANDREJ KUGONIČ, Nordeus: „Budite prvi u novim trendovima i ne plašite se da nešto isprobate prvi”
Na koje marketinške aktivnosti ste stavili akcenat u 2025?
– S obzirom da je Nordeus u industriji video igara, najveći akcenat u marketing timu stavljamo na digitalne kanale, kao i naprednu analitiku za donošenje odluka tako da su tu stvari ostale iste. Ono što je najveća novina je sve veći fokus na primenu veštačke inteligencije i sa strane produkcije kreativa ali i ulaganja u razumevanje kako da se u novom AI okruženju što bolje pozicioniramo na relevantnim mestima za mobilne igre.
Kako ocenjujete ulaganja vaše kompanije u marketinške aktivnosti, da li su se vaši budžeti u poslednjih par godina povećavali, stagnirali ili su smanjivani?
– Adekvatno, zdravo i u skladu sa veličinom pojedinačnog...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
[KREATIVCI & KREATIVNOST 2025/26] BOJAN DODEVSKI, McCann Skopje: „Ako je kreativnost tvoja strast, advertajzing je tvoj put“
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Dec.2025, 15:11
Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2025. godini..– Smatram da smo i ove godine uradili veoma dobar posao. Definitivno smo najnagrađivanija agencija u našoj zemlji, a na regionalnom nivou naši projekti su gotovo uvek bili među top 3 ili top 5 kampanja....

















