Roboti dolaze, i to na velika vrata – poruka je koju šalje još jedna zvezda novog izdanja Dana komunikacija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Jan.2019, 14:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Roboti dolaze, i to na velika vrata – poruka je koju šalje još jedna zvezda novog izdanja Dana komunikacija

Nakon velikog interesovanja za prvim najavljenim predavačima Dana komunikacija, festivala tržišnih komunikacija u organizaciji HURA i IAB Hrvatska koji će od 28. do 31. marta biti održan u Rovinju, organizatori su najavili još jednog stručnjaka kojeg dovode u Hrvatsku, ovog puta iz Njujorka. Che-Wei Wang, vrhunski dizajner, umetnik i kreativac, dolazi s predavanjem Can machines make aesthetic design decisions? i pritom odgovara da mogu – “Roboti dolaze i vreme je da se zabrinete.”
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Alumnus MIT-ja, NYU-a i Pratt Instituta, zatim izlagač MoMA-e (Museum of Modern Art), Che-Wei Wang, jedan je od svetskih lidera u segmentu komputacijskog i generativnog dizajna te stručnjak za vreme i kreativno računarstvo.

Mnogi od nas veruju da je kreativnost jedna od čovekovih odlika koja se ne može kopirati. Međutim, Wang će predstaviti svoju viziju i načine na koje računari kreativno razmišljaju te preuzimaju delove procesa stvaranja, kreativnosti i dizajna koje smo do sada smatrali svetim i rezervisanim samo za čoveka. Na njegovom predavanju na Danima komunikacija, a kasnije i u dijalogu sa učesnicima na festivalu, saznaćemo šta je to dizajn baziran na algoritmima koje koristi i NASA te ima li u preciznom robotskom dizajnu mesta za ljudsku kreativnost.

Che-Wei Wang još je jedan od svetskih lidera koji utire put drugima u segmentu generativnog dizajna, a dolazi na Dane komunikacija uz do sada najavljene globalne lidere Matta Biespiela, osvajača nagrade za najboljeg oglašivača na svetu i dvostruke nagrade za najefikasnijeg oglašivača na svetu, i Yousefa Tuqana Tuqana, digitalnog evanđelistu u globalnog direktora za inovacije konsultantske kompanije koja posluje u 120 zemalja, Accenture Interactivea.

O Danima komunikacija:

Iz godine u godinu Dani komunikacija beleže sve veći porast posetioca. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posećenosti. Rane prijave za kotizacije i smeštaj biće otvorene do 8. februara 2019. Za više informacija o Danima komunikacija posetite zvaničnu stranicu festivala www.danikomunikacija.com

***

HURA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje vodeće je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih hrvatskih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska:

IAB Hrvatska neprofitno je udruženje posvećeno interaktivnom marketingu, osnovano s ciljem da stimulisanjem i usmeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promoviše ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savetovanjem i edukacijom, kako industrije u celini, tako i njenih članova. IAB Hrvatska je osnivač Evropskog udruženja IAB Europe i deo globalne mreže IAB udruženja.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.