Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Jul.2020, 12:19

Prvi dan DK Piknika by Jamnica Botanica, prve DK poslovne konferencije u prirodi, nadmašio očekivanja

Čarobna atmosfera Maksimirskog parka, izvrsno raspoloženje uz druženje s kolegama na otvorenom i korisni uvidi stručnjaka – sažetak je uzbudljivog prvog dana DK Piknika by Jamnica Botanica. Komunikacijska industrija nakon nekoliko meseci konačno se 30. jula opet okupila na jednom mestu.

Drugi dan DK Piknika by Jamnica Botanica, na istoj lokaciji i u istom terminu, danas će otvoriti dinamični razgovor stručnjakinje za tipove ličnosti Heidi Priebe i Ive Šulentić >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << , koji će nam pomoći da pronađemo preko potrebnu inspiraciju za poslovne, ali i privatne pobede. Svima okupljenima u maksimirskom zelenilu podno Vidikovca u online razgovoru pridružiće se i legendarni Sir Martin Sorrell – uz Davora Bruketu će otkriti kako izvući biznis iz krize, ali i odgovoriti na sva zanimljiva pitanja koja ste uvek želeli da postavite jednom od najuticajnijih ljudi na svetu.

Swati Bhattacharya, glavna kreativna direktorica najnagrađivanije indijske kreativne agencije, u razgovoru s Paulom Baburić (Publicis Groupe) primerom će pokazati kako približiti brend potrošačima i kreativnošću menjati svet, a kako menjati hrvatsku event industriju otkrićemo na panelu Post Festum – The Post-Pandemic Event Reality. Uz moderatorku Laru Stolnik (Selotejp), raspravi će se pridružiti Tomica Hrupelj (Organizacija), Marija Jelić (Jamnica) i Berislav Marszalek (Entrio& Odbor za evente udruge Glas poduzetnika).

Nenadmašna letnja atmosfera, svež vazduh i odličan provod, uz edukativan karakter događanja i mere sigurnosti, i drugog dana događanja jamče nezaboravno letnje iskustvo usred Zagreba. Obezbeđene su maske za lice i dezinficijensi, a organizatori preporučuju učesnicima da ponesu i svoje maske za lice i mole za odgovorno ponašanje.

DK Piknik by Jamnica Botanica ekskluzivno je organizovan isključivo za učesnike ovogodišnjih Dana komunikacija, a za sve ostale dostupan je limitirani broj DK Piknik ulaznica. Sve informacije dostupne su na Facebook-u i zvaničnoj stranici Dana komunikacija.

Foto: Matija Habljak, PIXSELL

O ORGANIZATORU:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih hrvatskih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.