PREMIA – Ono što je vredno

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jun.2016, 12:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

PREMIA – Ono što je vredno

PREMIA je privatna robna marka sa najširim asortimanom prehrambenih proizvoda na tržištu Srbije. Ovo je činjenica sa kojom su članovi kreativnog tima agencije McCann Beograd započeli priču o repozicioniranju i redizajnu ove zaista posebne private robne marke

Od nepobitne istine do ljubavne priče” – ovako se u jednoj rečenici može opisati naš put od brifa koji smo dobili od kompanije Delhaize Serbia (Delez Srbija), preko strategije na kojoj smo temeljno radili do završnih >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << elemenata kampanje” kaže Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd i dodaje: “Razmišljali smo o tome šta je to vredno ciljnoj grupi – šeficama naših svakodnevnih kuhinja, svim divnim ženama (i muškarcima) koje uvek znaju odgovor na čuveno pitanje: „Šta ima za jelo?”. I onda smo shvatili da za sve što je vredno, PREMIA je ta koja će uvek imati pripremljen odgovor”.

Strategija repozicioniranja brenda započela je proces promišljanja o budućem licu koje će biti nosilac brenda. Potom je usledio rad na redizajnu i postavka kreativnog koncepta za kampanju. Namera je bila da PREMIA u svakom kontaktu komunikacije postane simbol za bliskost, i brend koji je blizak svakodnevnom životu.

Saradnja sa McCann kreativnom agencijom je bilo jedno jako prijatno iskustvo i sada sa sigurnošću mogu da tvrdim da su ispunili naša očekivanja. Od rada sa ljudima iz agencije koji su na pravi način razumeli poruku koju brendom želimo da ispričamo, do same realizacije kampanje koja svakim danom dobija nove pozitivne komentare, a nama su naravno najdraži upravo oni koji dolaze od šefica naših kuhinja.” kaže Tanja Perović Al Hamashi, direktorka za privatnu robnu marku u kompaniji Delhaize Serbia (Delez Srbija).

Za sve što je važno na ovom projektu zaslužni su:

Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja,

Miloš Paunović, kopirajter,

Lidija Milovanović, Associate Creative Director

i vođa tima za rebrendiranje koga čine:

dizajneri: Katarina Bošković, Nikola Nikolić i Bogdan Novaković,

Iva Ćetković i Slavko Marković, Account Manageri,

Đorđe Milidžan, Client Service Direktor i

Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.