Agencije

PREMIA – Ono što je vredno

PREMIA je privatna robna marka sa najširim asortimanom prehrambenih proizvoda na tržištu Srbije. Ovo je činjenica sa kojom su članovi kreativnog tima agencije McCann Beograd započeli priču o repozicioniranju i redizajnu ove zaista posebne private robne marke

Od nepobitne istine do ljubavne priče” – ovako se u jednoj rečenici može opisati naš put od brifa koji smo dobili od kompanije Delhaize Serbia (Delez Srbija), preko strategije na kojoj smo temeljno radili do završnih elemenata kampanje” kaže Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd i dodaje: “Razmišljali smo o tome šta je to vredno ciljnoj grupi – šeficama naših svakodnevnih kuhinja, svim divnim ženama (i muškarcima) koje uvek znaju odgovor na čuveno pitanje: „Šta ima za jelo?”. I onda smo shvatili da za sve što je vredno, PREMIA je ta koja će uvek imati pripremljen odgovor”.

null

Strategija repozicioniranja brenda započela je proces promišljanja o budućem licu koje će biti nosilac brenda. Potom je usledio rad na redizajnu i postavka kreativnog koncepta za kampanju. Namera je bila da PREMIA u svakom kontaktu komunikacije postane simbol za bliskost, i brend koji je blizak svakodnevnom životu.

Saradnja sa McCann kreativnom agencijom je bilo jedno jako prijatno iskustvo i sada sa sigurnošću mogu da tvrdim da su ispunili naša očekivanja. Od rada sa ljudima iz agencije koji su na pravi način razumeli poruku koju brendom želimo da ispričamo, do same realizacije kampanje koja svakim danom dobija nove pozitivne komentare, a nama su naravno najdraži upravo oni koji dolaze od šefica naših kuhinja.” kaže Tanja Perović Al Hamashi, direktorka za privatnu robnu marku u kompaniji Delhaize Serbia (Delez Srbija).

null

Za sve što je važno na ovom projektu zaslužni su:
Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja,
Miloš Paunović, kopirajter,
Lidija Milovanović, Associate Creative Director
i vođa tima za rebrendiranje koga čine:
dizajneri: Katarina Bošković, Nikola Nikolić i Bogdan Novaković,
Iva Ćetković i Slavko Marković, Account Manageri,
Đorđe Milidžan, Client Service Direktor i
Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd.

Kliknite da postavite komentar

You must be logged in to post a comment Login

Postavite

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Više u Agencije

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Kuvar za sva čula“ za Nestle

Advertiser Serbia17. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] OVATION: „Vrh trougao“ za Doritos

Advertiser Serbia16. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] ZOO agencija: „Biraj bez računa“ za MultiPlusCard

Advertiser Serbia15. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS: „Kadar da prodaš ovaj proizvod?“

Advertiser Serbia14. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „HSM Ljetni kamp za nadarenu djecu“

Advertiser Serbia9. мај 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] REPRESENT COMMUNICATIONS SARAJEVO: „Niko gladan. Niko sam“ za Fondaciju Mozaik

Advertiser Serbia8. мај 2024.

Pobednici Young Lions Srbija Teodora Dančević i Lazar Rajković predstavljaće Srbiju na Kanskom festivalu kreativnosti

Advertiser Serbia7. мај 2024.

Sean Poropat, kreativni direktor i suosnivač Studija Sonda, pozvan je u žiri ovogodišnjeg Cannes Lions festivala

Advertiser Serbia3. мај 2024.

Sean Poropat i Ivan Golubić predstavljaju hrvatsku kreativnost u žiriju Cannes Lionsa

Advertiser Serbia3. мај 2024.

MANUELA ŠOLA, Komunikacijski laboratorij: „Cilj nam je stvoriti zajednicu okrenutu prema budućnosti”

Advertiser Serbia29. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] LEO BURNETT: „NEO23 Travel“ za A1 Srbija

Advertiser Serbia26. април 2024.

Inspirativno partnerstvo: Smart Vision i Woman.Comm Club

Advertiser Serbia25. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Redizajn vizuelnog identiteta i ambalaže – Favarger“

Advertiser Serbia23. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] HOMEPAGE.CREATIVE.DIGITAL: „Rebrending kampanja za Padrino dostavu“

Advertiser Serbia22. април 2024.

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] DRV: „Iskreno“ za ePlanetu

Advertiser Serbia19. април 2024.