Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Dec.2025, 11:22

[POGLED SA VRHA 2025/26] DANIJEL KOLETIĆ, Apriori World: „Samo one organizacije koje razumiju vrijednost ulaganja u strateške komunikacije razumiju kako prosperirati“

Molimo vas da date generalnu ocenu uspeha rada vaše agencije tokom 2025. godine
– Apriori World lider je u povezivanju komunikacijske struke; tome smo i ove godine posvetili vrijeme, krenuvši u poslovni rizik prema Rimu i konferenciji PR ROMAN FORUM, koja će se održati 27. i 28. januara 2026. godine. Naši stalni projekti AgroStartup, PRO PR konferencija i PRO PR Globe Awards dobivaju novu dimenziju.
Ostali smo posvećeni i predani našim dugogodišnjim ugovorima s našim klijentima Harvard Medical School PGME, Inoue PR Tokio za Hello Kitty, AGS, Tušak Grupa… kao i drugima kojima pružamo strateške savjetodavne usluge.
Godina iza nas bila je godina u kojoj ne možemo govoriti o prosperitetu, jer su...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[KREATIVCI & KREATIVNOST 2025/26] BOJAN ŠAPTOVIĆ, Pioniri: „Sve više kanala, sve više optimizacije, sve manje odgovornosti“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Dec.2025, 11:58

Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2025. godini..– Kreativnost se ove godine najviše branila od rasipanja pažnje i lažne hitnosti. Tako je uvek kad industrija postane previše komforna u improvizaciji, kad kasni brief, kasni feedback, pa projekat od 2 nedelje...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.