Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Dec.2025, 11:22
[POGLED SA VRHA 2025/26] DANIJEL KOLETIĆ, Apriori World: „Samo one organizacije koje razumiju vrijednost ulaganja u strateške komunikacije razumiju kako prosperirati“
Molimo vas da date generalnu ocenu uspeha rada vaše agencije tokom 2025. godine
– Apriori World lider je u povezivanju komunikacijske struke; tome smo i ove godine posvetili vrijeme, krenuvši u poslovni rizik prema Rimu i konferenciji PR ROMAN FORUM, koja će se održati 27. i 28. januara 2026. godine. Naši stalni projekti AgroStartup, PRO PR konferencija i PRO PR Globe Awards dobivaju novu dimenziju.
Ostali smo posvećeni i predani našim dugogodišnjim ugovorima s našim klijentima Harvard Medical School PGME, Inoue PR Tokio za Hello Kitty, AGS, Tušak Grupa… kao i drugima kojima pružamo strateške savjetodavne usluge.
Godina iza nas bila je godina u kojoj ne možemo govoriti o prosperitetu, jer su...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
[KREATIVCI & KREATIVNOST 2025/26] BOJAN ŠAPTOVIĆ, Pioniri: „Sve više kanala, sve više optimizacije, sve manje odgovornosti“
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Dec.2025, 11:58
Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2025. godini..– Kreativnost se ove godine najviše branila od rasipanja pažnje i lažne hitnosti. Tako je uvek kad industrija postane previše komforna u improvizaciji, kad kasni brief, kasni feedback, pa projekat od 2 nedelje...













