Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Dec.2025, 11:58
[KREATIVCI & KREATIVNOST 2025/26] BOJAN ŠAPTOVIĆ, Pioniri: „Sve više kanala, sve više optimizacije, sve manje odgovornosti“
Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2025. godini
– Kreativnost se ove godine najviše branila od rasipanja pažnje i lažne hitnosti. Tako je uvek kad industrija postane previše komforna u improvizaciji, kad kasni brief, kasni feedback, pa projekat od 2 nedelje postane „onaj projekat što traje celu godinu“.
Moj kriterijum je jednostavan i namerno strog. Sve što ne može da se prepriča jednom rečenicom, nije dovoljno dobro. A rad koji ne radi ništa za brend osim što izgleda lepo nije kreativa, nego dekoracija.
Najponosniji sam na održavanje kvaliteta kroz više kanala, više timova, više verzija, više kompromisa i više tržišta, a da se...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...




















