Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Dec.2018, 12:13 (ažurirano 02.Apr.2020.)
[POGLED SA VRHA 2018] NATAŠA FILIPOVIĆ & MARKO PEŠIĆ, Ovation BBDO: „Razvoj industrije prvenstveno zavisi od nas samih“
Našim sagovornicima postavili smo sledećih nekoliko pitanja:
NATAŠA FILIPOVIĆ, Managing Director & MARKO PEŠIĆ, Executive Director Ovation BBDO:
…uspeh, značajni projekti i aktivnosti agencije u 2018…NATAŠA: Za nama je jedna dobra godina. Godina u kojoj smo dosta radili, ali i dosta slavili. Bilo je mnogo projekata, izazova i nagrada. Najvažniji utisak je ipak to sa koliko žara radimo naš posao i koliko se tokom tog procesa “ložimo”. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
…ocena poslovnog okruženja u 2018…MARKO: Ovo je bila dinamična godina, još jedna u nizu. Mi verujemo da nas ta dinamika čini boljim. Izazova ima mnogo, a poslovni ambijent je veoma kompleksan i i na makro i na mikro nivou.
Advertajzing je industrija koja deli sudbinu naše privrede, ali i potrošača. Kada svima bude bilo značajno bolje, biće i nama. Naš posao je da razvoju biznisa doprinesemo sa svoje strane i to treba da bude zajednički interes svih tržišnih igrača.
…predlozi i preporuke za poboljšanje uslova poslovanja…NATAŠA: Prvi faktor je korekcija regulative, gde pre svega apelujemo na smanjenje poreza i doprinosa na zaradu i relaksaciju tržišta rada uopšte. Poslujemo u industriji gde su autorski rad i intelektualna svojina ključni. Za nas, ali i mlade talente koji sada teže ulaze u industriju, fleksibilniji modeli zapošljavanja bili bi od velikog značaja.
Drugi faktor je u vezi sa aktivnostima naših kompanija. Dodatno prepoznavanje značaja tržišnih komunikacija doprinelo bi efikasnijem dostizanju njihovih poslovnih ciljeva, a posledično i agencijskom položaju i kvalitetu.
Ipak, najvažniji preduslov za poboljšanje prilika u našoj industriji leži u našem radu i pristupu. Za nas je to ključan faktor. U onoj meri u kojoj mi budemo unapređivali naše poslovanje u zadatim okolnostima, bili efikasniji i posledično efektniji, u toj meri ćemo i osetiti boljitak.
…poslovna očekivanja u 2019…
MARKO: Plan za narednu godinu je da nadmašimo sebe…
NATAŠA: …a očekivanja su da ćemo taj plan i ostvariti! :)
…praznične želje & čestitke klijentima i budućim oglašivačima…
NATAŠA: Ostvarive KPI-jeve, visok ROI…
MARKO: …i najvažnije – ozbiljnu agenciju!
Autor: Nenad Danilović
Izvor: Advertiser Serbia
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...