[POGLED SA VRHA 2018] NATAŠA FILIPOVIĆ & MARKO PEŠIĆ, Ovation BBDO: „Razvoj industrije prvenstveno zavisi od nas samih“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Dec.2018, 12:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[POGLED SA VRHA 2018] NATAŠA FILIPOVIĆ & MARKO PEŠIĆ, Ovation BBDO: „Razvoj industrije prvenstveno zavisi od nas samih“

Našim sagovornicima postavili smo sledećih nekoliko pitanja:

NATAŠA FILIPOVIĆ, Managing Director & MARKO PEŠIĆ, Executive Director Ovation BBDO:

…uspeh, značajni projekti i aktivnosti agencije u 2018…NATAŠA: Za nama je jedna dobra godina. Godina u kojoj smo dosta radili, ali i dosta slavili. Bilo je mnogo projekata, izazova i nagrada. Najvažniji utisak je ipak to sa koliko žara radimo naš posao i koliko se tokom tog procesa “ložimo”. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

…ocena poslovnog okruženja u 2018…MARKO: Ovo je bila dinamična godina, još jedna u nizu. Mi verujemo da nas ta dinamika čini boljim. Izazova ima mnogo, a poslovni ambijent je veoma kompleksan i i na makro i na mikro nivou.

Advertajzing je industrija koja deli sudbinu naše privrede, ali i potrošača. Kada svima bude bilo značajno bolje, biće i nama. Naš posao je da razvoju biznisa doprinesemo sa svoje strane i to treba da bude zajednički interes svih tržišnih igrača.

…predlozi i preporuke za poboljšanje uslova poslovanja…NATAŠA: Prvi faktor je korekcija regulative, gde pre svega apelujemo na smanjenje poreza i doprinosa na zaradu i relaksaciju tržišta rada uopšte. Poslujemo u industriji gde su autorski rad i intelektualna svojina ključni. Za nas, ali i mlade talente koji sada teže ulaze u industriju, fleksibilniji modeli zapošljavanja bili bi od velikog značaja.

Drugi faktor je u vezi sa aktivnostima naših kompanija. Dodatno prepoznavanje značaja tržišnih komunikacija doprinelo bi efikasnijem dostizanju njihovih poslovnih ciljeva, a posledično i agencijskom položaju i kvalitetu.

Ipak, najvažniji preduslov za poboljšanje prilika u našoj industriji leži u našem radu i pristupu. Za nas je to ključan faktor. U onoj meri u kojoj mi budemo unapređivali naše poslovanje u zadatim okolnostima, bili efikasniji i posledično efektniji, u toj meri ćemo i osetiti boljitak.

…poslovna očekivanja u 2019…

MARKO: Plan za narednu godinu je da nadmašimo sebe…

NATAŠA: …a očekivanja su da ćemo taj plan i ostvariti! :)

…praznične želje & čestitke klijentima i budućim oglašivačima…

NATAŠA: Ostvarive KPI-jeve, visok ROI…

MARKO: …i najvažnije – ozbiljnu agenciju!

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.