Otvoren 400.000-ti tekući račun u Telenor banci

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jul.2018, 16:25   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Otvoren 400.000-ti tekući račun u Telenor banci

Tri i po godine poslovanja i 400.000 otvorenih tekućih računa, jasan su pokazatelj da građani sve više biraju banke koje su svoje usluge učinile lako dostupnim. Ponosni smo na ostvareni rezultat, a savremeni oblici instant plaćanja, poput inovativne mCash usluge i prvog digitalnog kreditnog proizvoda, i dalje su u fokusu banke. Nastavićemo da kreiramo usluge tako da korisnicima olakšamo bankarske procedure i omogućimo da svaka transakcija bude obavljena mobilnim telefonom“, kaže >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Miloš Brusin, predsednik Izvršnog odbora Telenor banke.

Jubilarni, 400.000-ti tekući račun otvorio je Zoran Milinčić iz Beograda, i ovom prilikom dobio na poklon najnoviji Samsung S9.

Došao sam da otvorim račun u Telenor banci na preporuku prijatelja. Kada sam dobio poziv iz banke da sam baš ja 400.000-ti korisnik, bio sam iznenađen. Hvala na ovom gestu, a ja ću sa zadovoljstvom istražiti usluge banke i preporučiti je drugima”, rekao je Zoran Milinčić, četiristohiljaditi korisnik Telenor banke.

Telenor banka tokom 2017. godine, zabeležila je rast ukupne aktive od 34%, povećanje neto profita od 17% i konstantan rast štednje. Prva na tržištu, uvela je mCash uslugu instant plaćanja. Koristeći mCash, samo uz korišćenje mobilnog telefona, korisnici mogu da podignu ili uplate evre ili dinare, ili da provere stanje na računu na bilo kom bankomatu. Takođe, početkom 2018. godine Telenor banka razvila je prvi digitalni kreditni proizvod, koji korisnik zaključuje u potpunosti onlajn, bez fizičkog potpisa.

Za više informacija posetite: http://www.telenorbanka.rs“ rel=“noopener“ target=“_blank“>www.telenorbanka.rs

Telenor banka otvorena je u septembru 2014. godine i ubrzo je postala najbrže rastuća onlajn banka u regionu. Otvaranjem Telenor banke, građanima Srbije ponuđene su savremene i inovativne onlajn finansijske usluge. Od čekanja u redovima za uplatu računa, bankarstvo je transformisano, omogućeno je slanje novca direktno na imejl ili mobilni telefon primaoca, a zahtev za kredit moguće je podneti i onlajn, bez odlaska u banku. Putem mobilne aplikacije, debitne i kreditne kartice Telenor banke moguće je podešavati i prilagođavati ličnim potrebama.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.