Održivost u svakom zalogaju – predstavljen prvi KitKat napravljen od kakaa dobijenog sa porodičnih poljoprivrednih farmi

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jan.2024, 09:19

Održivost u svakom zalogaju – predstavljen prvi KitKat napravljen od kakaa dobijenog sa porodičnih poljoprivrednih farmi

Nestlé je predstavio prvu KitKat čokoladu napravljenu od kakaa dobijenog sa porodičnih poljoprivrednih domaćinstava na Obali Slonovače, uključenih u Nestlé Income Accelerator (Program). Program ima za cilj da poveže potrošače sa poljoprivrednicima u Nestlé programu i podigne svest o održivosti kakaoa koji se koristi u pomenutim čokoladama.

Program je pokrenut u januaru 2022. kako bi doprineo smanjenju jaza u prihodima porodica koje uzgajaju kakao, a istovremeno smanjio rizik >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << od dečijeg rada. Istovremeno, ovaj program nastoji da unapredi prakse bolje poljoprivrede i promoviše rodnu ravnopravnost, osnažujući žene kao nosioce pozitivnih promena. Porodice uzgajivača kakaoa se podstiču da upisuju svoju decu u školu, primenjuju dobre poljoprivredne prakse, bave se agrošumarstvom i diversifikuju izvore porodičnih prihoda.

Do 2030. cilj je dostići 160.000 porodica koje uzgajaju kakao u globalnom Nestlé lancu snabdevanja

Do sada je podržano više od 10.000 porodica na Obali Slonovače i napravljeni su planovi za proširenje na Ganu ove godine kako bi program obuhvatio ukupno 30.000 porodica. Do 2030. cilj je dostići 160.000 porodica koje uzgajaju kakao u globalnom Nestle lancu snabdevanja, kako bi se postigao najveći mogući pozitivan uticaj.

KitKat kontinuirano prihvata inovacije, fokusirane oko dobro poznatog slogana ‘Odmori se, uzmi KitKat’. Danas je jedan od njih oživeo kroz inicijativu ‘Pauza za dobro’, koja uzgajivače kakaa stavlja u centar proizvoda kroz naš program“, ističe Corinne Gabler, šef odeljenja slatkiša i sladoleda u kompaniji Nestlé. „KitKat čokolada je najbolji pokazatelj naših napora da pozitivno utičemo na zajednicu porodica koje uzgajaju kakaovac.“

Nestlé je sarađivao sa različitim partnerima i dobavljačima na transformaciji sopstvenih globalnih izvora zrna kakaovca i postizanju pune praćenosti kakao zrna dobijenih iz ovog Programa. To znači da se može pratiti ceo put zrna kakaovca – od porekla do fabrike, dok su ona fizički odvojena od drugih izvora zrna kakaovca.

Do sredine 2024. Nestle planira da koristi odvojeni kakao puter za KitKat čokoladu u Evropi, sa planovima da se proširi na druge regione u narednim godinama.

Nestlé ovim Programom potvrđuje svoju društvenu odgovornost, obezbeđujući povoljne uslove za proizvođače kakaovca i prihode koji im omogućavaju da zaštite i obrazuju svoju decu. Kontinuirano tražimo načine da implementiramo održive sastojke u Nestlé proizvode, a ovaj program je samo jedan od ključnih koraka ka održivijoj budućnosti za sve nas“, rekao je Laurentiu Florin Dimitriu, generalni direktor Nestléa za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovine.

KitKat čokolada od kakaa dobijena iz ovog programa dostupna je u prodavnicama od januara 2024. godine u 27 evropskih zemalja.

O KOMPANIJI:

Nestlé je vodeća svetska kompanija u prehrambenoj industriji, koja zapošljava oko 291.000 ljudi i poseduje fabrike ili posluje u gotovo svakoj zemlji na svetu. Prodaja kompanije Nestlé za 2022. godinu iznosila je 94.4 milijardu švajcarskih franaka. Nestlé je prisutan u Hrvatskoj od 2003. godine i zapošljava 117 ljudi.


NESTLÉ U ZAJEDNICI

Kompanija Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija.

Nestlé Adriatic obuhvata tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunijom deo tržišta Nestlé JI Evropa.

Od 291.000 zaposlenih u Hrvatskoj ih radi 117.

Širom sveta kompanija ima 403 fabrike, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dve (Sofija, Surčin).

U poslednjih pet godina više od 100.000 potrošača s područja regije učestvovalo je u Nestlé istraživanjima i direktno uticalo na dalji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača.

U više od 10 godina u okviru projekta Vrtim Zdravi Film kompanija je investirala više od 4,5 miliona kuna u edukaciju o ishrani.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.