Objavljen je raspored Dana komunikacija! Sadržaji ovog popularnog festivala prvi put u čak četiri dvorane

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Mar.2024, 14:01

Objavljen je raspored Dana komunikacija! Sadržaji ovog popularnog festivala prvi put u čak četiri dvorane

Neponovljiva atmosfera, prepune sale, kvalitetne i aktuelne teme, globalni lideri i punjenje kreativnih baterija u prolećnoj atmosferi rovinjskog hotela Lone među hrvatskim liderima iz sveta tržišnih komunikacija – pripreme su u punom jeku za nove Dane komunikacija, koji će biti održani od 11. do 14. aprila u Rovinju i okupiti veliku zajednicu komunikatora. Objavljen je zvanični raspored festivala, a ove godine učesnici će moći da učestvuju u čitavom nizu zanimljivih diskusija >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << na teme od velikog značaja za industriju.

PREMIJERNO: ČETVRTA FESTIVALSKA SALA

Tokom tri festivalska dana, Dani komunikacija ugostiće brojne svetski priznate predavače, a večeri će biti posvećene dodeli nagrada najboljima u delatnosti, a potom i proslavi uspeha. Pored glavne sale AAA, koja će od jutra do mraka biti centralno mesto okupljanja DK zajednice, kao i BEE sala i DK LLLounge, koje su mesto za najzanimljivije diskusije, deljenje utisaka, prikupljanja znanja i tipično-atipično preispitivanja komunikacionog sveta – DK zajednica se od sada širi na četvrtu salu ŠŠŠumica.

SVETSKI FAVORITI INDUSTRIJE U ROVINJU

Podsetimo, već je najavljen niz predavača izuzetne festivalske postave – učesnicima će se u Rovinju pridružiti svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely, Eugene Cheong, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad, te Alex Partridge, osnivač nekih među prvim viralnim Facebook stranicama i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne; Shivvy Jervis, stručnjakinja svetskog glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuronaukom; Micaela Mantegna, prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava video igara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse, neuronaučnik svetskog glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; vodeći komunikator Google AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke, brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, vodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins, globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji kompanije, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizovana za rast brendova te autorka bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

Dani komunikacija, dvorana Šššumica_foto Luka Stanzl PIXSELL

NOVA OAZA DOMAĆIH KOMUNIKATORA

Pored znanja koje će ponuditi svetski stručnjaci, Dani komunikacije posebno su posvećeni razmeni mišljenja i postavljanju trendova u nacionalnim razmerama. Pod zelenom krošnjama u očaravajućem umetničkom ambijentu prizemlja hotela – nova sala ŠŠŠumica powered by Addiko Bank će pokriti brojne aktuelne teme u industriji i oko sebe okupiti lidere ovih oblasti, kao i sve one koji imaju šta da kažu i nauče. Ova festivalska lokacija je otvorenog tipa i omogućiće učesnicima da prate u nečujnom režimu sa slušalicama za potpunu koncentraciju ili bez slušalica uz čašicu razgovora sa kolegama, na opušten DK način. Od kreativnosti i pažnje u digitalnom marketingu do regionalnih kreativnih postignuća, zakonodavnih okvira važnih za komunikatore i niza drugih tema, ŠŠŠumica će, baš kao i Dani komunikacija – nikad predvidljivi i uvek van okvira – ugostiti sve one koji su žedni znanja, bez obzira na to da li preferiraju udobne foteljice ili barske stolce uz šank koji je u neposrednoj blizini.

Svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i ostali komunikatori koji ove godine žele da budu u društvu hrvatskih i svetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.


Autor naslovne fotografije: Matija Habljak PIXSELL

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.