Objavljen IAB Europe AdEx Benchmark 2014 izveštaj

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Jul.2015, 10:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Objavljen IAB Europe AdEx Benchmark 2014 izveštaj

BRISEL – IAB Europe u saradnji sa IHS Technology objavio je u Briselu AdEx Benchmark 2014 izvestaj – vodič kroz stanje tržišta onlajn oglašavanja u Evropi

U ovogodišnjem izveštaju zabeleženo je da je onlajn oglašavanje u 2014. godini dostiglo dvocifren rast od 11,8%, petu godinu zaredom, čime je dostiglo vrednost od 30,7 milijardi evra. Pored televizije, onlajn oglašavanje zauzima čvrstu drugu poziciju kao medij.

Sva evropska tržišta beleže pozitivan skok, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << tako da dvocifreni rast nije zasluga samo razvijenijih, vodećih tržišta.

10 vodećih zemalja po rastu tržišta onlajn oglašavanja:

1. Slovenija – 43,1%

2. Irska – 33,3%

3. Belorusija – 32,8%

4. Turska – 20,8%

5. Mađarska – 19,5%

6. Bugarska – 18,7%

7. Rusija – 17,3%

8. Grčka – 16,3%

9. Austrija – 16,0%

10. Belgija – 16,0%

Deveto izdanje AdEx Benchmark izveštaja ističe kako nove oglašivačke mogućnosti kao što su programmatic (automatizovana prodaja digitalnog oglasnog prostora), mobilno i video oglašavanje, kao i merenje efikasnosti oglašavanja, podržano edukacijom, doprinose rastu. Nastojimo da sarađujemo sa našim članovima kako bismo im pomogli da usvoje standarde u cilju bolje saradnje sa oglašivačima kojima je neophodno da zadobiju poverenje u nove oglašivačke mogućnosti”, rekla je Towsend Fennah, CEO IAB Europe.

Studija pokazuje da su čak i tržišta sa najvećom zrelošću održala dvocifren rast, što jasno ukazuje na vitalnost industrije. Ključni pokretač ovog rasta je širenje i učvršćivanje inteligentnih podataka koje služe kao vezivno tkivo između potrošača, medija i brendova”, izjavio je predstavnik IHS, Daniel Knapp.

Izvor: IAB Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

IAB Serbia bogatiji za 15 novih članova

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Jul.2015

BEOGRAD – Asocijacija IAB Serbia postoji već četiri godine u Srbiji i od samog osnivanja uspešno realizuje svoju misiju promocije, razvoja i edukacije domaćeg tržišta digitalnog oglašavanja, kao i pružanja podrške regionu..Jedan od najznačajnijih projekata asocijacije, velika godišnja konferencija...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.