Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Jul.2015, 23:57 (ažurirano 02.Apr.2020.)
IAB Serbia bogatiji za 15 novih članova
BEOGRAD – Asocijacija IAB Serbia postoji već četiri godine u Srbiji i od samog osnivanja uspešno realizuje svoju misiju promocije, razvoja i edukacije domaćeg tržišta digitalnog oglašavanja, kao i pružanja podrške regionu
Jedan od najznačajnijih projekata asocijacije, velika godišnja konferencija Digtal Day, ove godine je peti put zaredom okupila članstvo i mnoštvo posetilaca iz zemlje i regiona, čime je Srbija dobila sada već tradicionalni godišnji skup digitalne industrije.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Samo u prvoj polovini 2015. godine, IAB Serbia se pridružilo 15 novih članova, kompanija koje učestvuju u tržištu digitalnog oglašavanja. Redovnom članstvu i Upravnom odboru ascijacije pristupila je agencija Cas Media, a u toku je i učlanjenje IT kompanije Wireless Media.
Pridruženo članstvo je bogatije za 13 novih članova, od kojih su 3 onlajn izdavači: Srbijadanas.com, Linkom PC (sajt ReceptiiKuvar.rs), MoguJaToSama.rs, a u toku je učlanjenje i portala Halo oglasi. Oglašivači koji su dali podršku razvoju domaćeg tržišta onlajn oglašavanja su: Coca Cola, Samsung, Sberbanka, Raiffeisen banka i (u najavi) mobilni operater, jedan od najvećih domaćih digitalnih oglašivača – Telenor. Dve inostrane kompanije koje su aktivne na domaćem digitalnom tržištu – mađarska ad serving kompanija Adverticum i nemački provajder usluge bihejvioralnog targetiranja nugg.ad takođe su novi članovi od 2015. godine, pored agencija LPT i Four Dots.
Snažna podrška članstva u 2015. godini govori u korist potrebe za stukturiranim i sistematskim razvojem tržišta, kao i o visokoj svesti o potencijalu digitalne industrije u Srbiji. Kompanije članice, pored finansijske podrške, doprinose oblikovanju i razvoju domaćeg tržišta onlajn oglašavanja i svojom ekspertizom i aktivnim učešćem u radu asocijacije.
Izvor: iab.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...