
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Sep.2025, 11:00
[O BRENDOVIMA] VLADIMIR ĆOSIĆ, Represent Communications: „Brendovi danas moraju da ulivaju poverenje, bude radost, inspirišu i motivišu”
Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Mislim da su se potrebe i očekivanja od brendova tokom vremena menjala i usložnjavala, pogotovo sada u dvadeset prvom veku. U početku, zahtevani su kvalitet, trajanje, praktičnost i cena. U eri konzumerizma došlo je i do emotivnih očekivanja čije zadovoljenje je bar podjednako važno – brendovi danas moraju da ulivaju poverenje, bude radost, inspirišu i motivišu. U poslednjih nekoliko godina, došli smo do toga da je poželjno da brendovi pokazuju brigu o okolini i društvu u okviru kojeg posluju.
Sada živimo u eri nekakvog postkonzumerizma kada sve više postaje bitno iskazivanje stava prema realnosti koja nas okružuje,...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...