Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Sep.2025, 11:00

[O BRENDOVIMA] VLADIMIR ĆOSIĆ, Represent Communications: „Brendovi danas moraju da ulivaju poverenje, bude radost, inspirišu i motivišu”

Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Mislim da su se potrebe i očekivanja od brendova tokom vremena menjala i usložnjavala, pogotovo sada u dvadeset prvom veku. U početku, zahtevani su kvalitet, trajanje, praktičnost i cena. U eri konzumerizma došlo je i do emotivnih očekivanja čije zadovoljenje je bar podjednako važno – brendovi danas moraju da ulivaju poverenje, bude radost, inspirišu i motivišu. U poslednjih nekoliko godina, došli smo do toga da je poželjno da brendovi pokazuju brigu o okolini i društvu u okviru kojeg posluju.
Sada živimo u eri nekakvog postkonzumerizma kada sve više postaje bitno iskazivanje stava prema realnosti koja nas okružuje,...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.