
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Okt.2025, 12:49
[O BRENDOVIMA] NENAD MILIĆ, Admixer Media Serbia: „Transparentnost i društvena odgovornost više nisu opcija, već očekivanje potrošača”
Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Po mom mišljenju, brend koji želi da bude relevantan u budućnosti mora da razume i zadovolji potrebe potrošača na više nivoa. Osim osnovnih funkcionalnih očekivanja, važno je adresirati emocionalne, socijalne i ekološke dimenzije. Potrošači danas traže brendove koji ih inspirišu, koji deluju odgovorno prema društvu i planeti, ali i koji im omogućavaju personalizovano iskustvo kroz digitalne kanale. Kao Admixer Media, u radu sa klijentima stalno uočavamo koliko je ključno da brendovi budu u stanju da povežu svoje proizvode i usluge sa vrednostima i očekivanjima savremene publike, koristeći podatke i digitalne alate...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...