Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Okt.2025, 12:49

[O BRENDOVIMA] NENAD MILIĆ, Admixer Media Serbia: „Transparentnost i društvena odgovornost više nisu opcija, već očekivanje potrošača”

Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Po mom mišljenju, brend koji želi da bude relevantan u budućnosti mora da razume i zadovolji potrebe potrošača na više nivoa. Osim osnovnih funkcionalnih očekivanja, važno je adresirati emocionalne, socijalne i ekološke dimenzije. Potrošači danas traže brendove koji ih inspirišu, koji deluju odgovorno prema društvu i planeti, ali i koji im omogućavaju personalizovano iskustvo kroz digitalne kanale. Kao Admixer Media, u radu sa klijentima stalno uočavamo koliko je ključno da brendovi budu u stanju da povežu svoje proizvode i usluge sa vrednostima i očekivanjima savremene publike, koristeći podatke i digitalne alate...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.