Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Sep.2025, 11:38

[O BRENDOVIMA] DRAGANA BOŽIĆ, McCann Beograd: „Ne želimo još jedan proizvod, želimo da nas neko razume“

Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Za početak se nadam da ću uspeti da zadovoljim potrebe vaših čitalaca za korisnim ili, bar, zanimljivim odgovorima, kao i očekivanja svoje agencije koja me ponekad stavlja u ovako “izazovne” situacije, poput davanja intervjua.
Što se tiče potreba potrošača, različite ciljne grupe imaju različite potrebe i očekivanja… Zato rešenja koja im nudimo moraju biti prilagođenja njima. Oko dve stvari nema kompromisa: kvalitet samog proizvoda ili usluge i način na koji ih komuniciramo. Oboje maraju biti vrhunski. Proizvod mora da isporuči ono što obećava (i više od toga), a komunikacija da bude pametna, pamtljiva...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.