Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Mar.2015, 11:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nova studija IAB Europe potvrđuje efikasnost digitalnog oglašavanja za brending kampanje

ADVERTISER-SERBIA.COM / IAB Europe je pokrenuo studiju o efikasnosti digitalnog oglašavanja. Cilj ove studije je da se oglašivačima ukaže na značajan uticaj koje digitalno oglašavanje ima na brending kampanje >>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.