Nova BBC kampanja se bavi odnosom dece i ekrana

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 01.Avg.2023, 17:25

Nova BBC kampanja se bavi odnosom dece i ekrana

TV spot „The Square Eyed Boy“ je režirao Sam Gainsborough iz studija Blinkink.   Ovaj 60-sekundni animirani video ima za cilj da uveri roditelje da ekrani, kada se koriste odgovorno, mogu biti izuzetno moćno sredstvo za njihovu decu. Video poručuje roditeljima da na BBC-ju postoji koristan sadržaj kojem mogu verovati. Zaključna poruka: „Ekrani, važno je […] The post Nova BBC kampanja se bavi odnosom dece i ekrana appeared first on Advertiser Serbia.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.