Netflix sa osetno manje novih pretplatnika u trećem tromesečju

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Okt.2020, 12:41

Netflix sa osetno manje novih pretplatnika u trećem tromesečju

Medijska kompanija Netflix saopštila je da je u trećem tromesečju zabeležila znatno manje novih pretplatnika nego u jeku prvog talasa pandemije zbog oštrije konkurencije u uslugama streaminga i povratka tv prenosa sportskih događaja

U tromesečnom periodu zaključno s septembrom kompanija je povećala broj pretplatnika za 2,2 miliona. Očekivali su da će ih povećati za 2,5 miliona.

U drugom tromesečju, u jeku prvog talasa pandemije, njihov broj je porastao za >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << rekordan 10,1 milion.

Ukupno su u periodu od januara do septembra imali 28,1 milion novih pretplatnika, više nego u celoj 2019, navodi se u saopštenju, objavljenom u utorak.

U posljednja tri ovogodišnja meseca predviđaju šest miliona novih pretplatnika širom sveta.

Netflix je upozorio investitore da će nagli rast broja novih pretplata splasnuti u drugoj polovini godine ako se ukinu ograničenja zbog covida 19.

Prihodi su im u trećem tromesečju skočili 22,7 posto, na 6,44 milijarde dolara. Neto dobit uvećana je 18,8 posto, na 790 miliona dolara.

Tokom tromesečja Netflix je ponudio „Emily u Parizu“, „Enols Holmes“ i „Lucifer“.

Pionir streaminga videozapisa pokušava da pridobije nove gledaoce i da se uspešno nosi sa konkurencijom u pandemiji koja je gledaoce podstakla da zabavu potraže na internetu, budući da su bili prisiljeni da ostanu kod kuće, bioskopi su bili zatvoreni a sportska takmičenja otkazana.

Proteklih meseci takmičenja u glavnim sportovima su obnovljena a Netflix-ova konkurencija, uključujući AT&T-ov HBO Max i Peacockov Comcast, ponudila je publici nove mogućnosti.

Borba za vreme i angažman potrošača i dalje su vrlo živi„, konstatiraju u Netflix-u.

Pažnju potrošača nastoji da privuče i linearna televizija i druge velike kategorije zabava, poput igrica i sadržaja koje na YouTube-u i TikTok-u kreiraju sami korisici, i svi su oni značajan razlog što se više vremena provodi pred ekranom„, ističu u Netflixu.

Naš je udeo u ukupnom vremenu posvećenom sadržajima na ekranu i dalje prično malen„, dodaju.

Izvor: Hina

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.